Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

BF september 2016

Hänger på här! Fick ett plus imorse & bf blir 6 september. Vårt första :))

• Jennymariaa
    skruttan1988 skrev 2016-01-02 09:51:50 följande:

Åh mina smailis blev?

Hej alla förresten. Plussa igår. Andra försöket känner att året inte kunde börjat bättre. Bf 7 sept om jag räknat rätt

Nä året börjar väldigt bra :))
  • Jennymariaa
    sodapopinski skrev 2016-01-02 12:06:03 följande:

Har ni några symtom? När kom de i så fall? Jag går och känner efter hela tiden. Tycker inte jag känner mig gravid men kanske inte är alla som känner något redan i vecka 5... Men just nu känns det lite som att jag inbillar mig att jag är gravid. :)

Jag har varit jätte trött i en vecka & brösten kommer och går annars känner jag heller inget speciellt men det kommer!:)
  • Jennymariaa
    Chilichoklad skrev 2016-01-05 13:58:19 följande:

Jag har bara berättat för en nära vän än så länge, som ändå visste att vi skulle försöka denna månaden. Kommer nog vänta ett tag innan någon mer får veta då vi har många "tyckare" omkring oss sommar lätt sprider negativ energi och det är inget jag behöver... officiellt gör vi det nog tidigast efter vecka 12, kanske ännu senare..

Samma här. Så tråkigt!!!
  • Jennymariaa
    Nattisgris skrev 2016-01-06 11:16:33 följande:

hur mår ni nu?
    I dag så känner jag ingen molande värk i magen i dag . Någon annan som upplever samma sak? det kanske är vanligt att det kommer och går? 

Mitt kommer och går men känns mest när jag kommit hem från jobb & slappnar av :) annars är jag trött & hungrig konstant haha
  • Jennymariaa
    skruttan1988 skrev 2016-01-06 17:17:50 följande:

Är rädd som fan just nu. Börjat blöda :'( på g in till gynakut för att kolla läget. Snälla håll tummarna att det inte är något

Håller tummarna <3
  • Jennymariaa
    skruttan1988 skrev 2016-01-08 11:39:36 följande:

Önskar er alla lycka till. Blöder ordentligt nu och proverna visa att hormonet gått ner. Ska ta nya nästa vecka men har insett att jag inte och hoppas nu när jag börjat blöda änu mer.

Stay strong and keep going < 3

<3<3<3
  • Jennymariaa
    Längtan efter nr 4 skrev 2016-01-09 08:05:50 följande:

Va ett tag sen man skrev här inne.

Går in i v. 7 idag. Kan inte förstå att de gått så fort sen ja plussade på julafton. :)

Hur mår alla?

Tiden går snabbt!! Idag var första gången jag fick hänga över toaletten imorse. Hoppas inte det håller i sig :/
  • Jennymariaa
    lindamjonsson skrev 2016-01-11 18:39:31 följande:
    Samma som dig, onsdag blir det 6+0. Spännande!!
    Åh samma för mig med!! Bor nära Malmö förresten :)
Svar på tråden BF september 2016