• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Hansson88
    mysaanj skrev 2016-01-19 16:44:28 följande:

Någon som vart med om väldigt tidig foglossning?

Har idag börjat känna smärta i korsryggen/svanken. Antingen gör det konstant ont och ibland känner jag en ilning från magen bak i svanken. 

Kan det vara foglossning eller är det något annat ? 

Ahaaa, är det foglossning? Jag har också haft en dov värk i ländryggen...Trodde inte så att det var foglossning. Hmm. Såhär tidigt?
  • sagoskog

Hej! Får jag vara med här? BF 23 september. Har tvillingar sen innan (annan pappa) som blir 9 i år. Jag är 29 och min sambo är 28.

• sagoskog

Ang vul så finns det ingen privat här där jag bor. Så det kan jag iaf glömma. Känner mig lite orolig då jag knappt har några symptom alls, förutom ömma bröst. Men det är samtidigt ganska väntat. Hade nämligen knappt några symptom med tvillingarna och då har man högre halter av hormoner, så det är väl inte konstigt att jag inte märker av så mycket nu.

• ame89

Hej hej! Ny tjej här. Plussade igår, första barnet. Beräknat förlossningsdatum 29/9. Känns verkligen overkligt.

27 år, fästmannen ett par år äldre. Är från Norrköping.

Känner inte heller så mycket. Dock väldigt snuvig, ont i brösten och hungrig mest hela tiden!

• SaWi

Precis kommit hem från min sjukgymnast som vill att ja redan nu blir sjukskriven 50% pga foglossning. Älskar mitt jobb men e väldigt tungt! Han trodde att om ja inte gör de nu kommer ja inte kunna gå i slutet :(

• mysaanj
    Hansson88 skrev 2016-01-19 23:12:27 följande:
    Ahaaa, är det foglossning? Jag har också haft en dov värk i ländryggen...Trodde inte så att det var foglossning. Hmm. Såhär tidigt?
    Ja det kan vara det. Men inte säkert!
  • Jet85

Hejsan! Jag hoppar in här ???? är gravid med andra barnet efter 4 års försök, 2 utomkvedshavandeskap och 3 missfall. Min dotter, snart 8 år, är dessutom född i V.25. Jag vågar inte riktigt hoppas än. 1a februari ska jag på vul, ser allt bra ut då så kommer jag nog våga hoppas ???? har inte ringt mödravården än, tänkte vänta till efter vul.

• Längtan efter nr 4

Va ett tag sen ja skrev här inne. Men har mått eller mår fortfarande dåligt. Illamående från helvetet o en foglossning som också kommit från helvetet sp att jag inte kab jobba. Som tur är kan ja vara hemma och vara mammaledig.

Har fått tid till ul den 22 feb och som ja längtar. :)

• Jossi91

Hej!

Jag hoppar in här om det är okej? Jag är i vecka 7 (6+0) med första barnet. Blev oplanerat gravid med min sambo men är inte mindre välkommet för det :) plussade 8/1 efter att känt på mig att jag var gravid. Har bf 13 september och ska på inskrivning den 8/2.

• NollÅtta
    Längtan efter nr 4 skrev 2016-01-20 11:38:06 följande:

Va ett tag sen ja skrev här inne. Men har mått eller mår fortfarande dåligt. Illamående från helvetet o en foglossning som också kommit från helvetet sp att jag inte kab jobba. Som tur är kan ja vara hemma och vara mammaledig.

Har fått tid till ul den 22 feb och som ja längtar. :)

Har också mått så jäkla illa...sen blev det bättre några dagar..men sen idag kom det tillbaka med full kraft. Hoppas det går över snart.
    Son född -10 och Dotter född -13
Svar på tråden BF september 2016