Anonym (mode) skrev 2015-12-05 16:26:37 följande:
Man behöver ju inte säga något om märken. Mina tvillingar är sex år och vet inget om märken, men man ser som sagt stor skillnad på liknande plagg från typ HM och Ralph L. Och kvalitén sen!
när barnen är små och växer ur kläder snabbare än de blir slitna ser jag ingen anledning att lägga onödigt mycket pengar på "kvalité"
vilka förutfattade meningar du har om folk - varför skulle man ser trashig ut med kläder från lindex? Det viktiga är att barnen har hela och rena kläder som de är bekväma i!!
Anonym (mode) skrev 2015-12-05 16:40:37 följande:
Tja, alla har ju sin smak, men det är lätt att se skillnad på dylika kläder och finare märken. Både för ett tränat öga och för ett otränat öga.
Man behöver inte heller ha ett klädintresse bara för att man vill att barnen ska se propra ut och bygga deras stil och smak inför vuxenlivet, det kan vara väldigt värdefullt då.
så synd att du för vidare dina besserwisser fasons på dina barn - för mig är det viktiga att mina barn lär sig att inte döma andra människor, särskilt inte på vad andra har på sig - det är ju ganska oväsentligt.......