• Anonym (Jo)

Hur kan man handla billiga skräpkläder om man har råd med bättre och finare?

Varför man handlar barnkläder hos kedjorna tex Lindex, Kappahl och Cubus? Jo. För att de har helt ok fräscha moderna kläder lättillgängligt till ett bra pris. Sedan tycker jag det är bra att man inte börjar tidigt med märkeshysteri hos barn. Finns inget gott som kommer av det.

• Anonym (Jo)
    Anonym (mode) skrev 2015-12-05 16:26:37 följande:

Man behöver ju inte säga något om märken. Mina tvillingar är sex år och vet inget om märken, men man ser som sagt stor skillnad på liknande plagg från typ HM och Ralph L. Och kvalitén sen!

Jag bryr mig bara om att mitt barns kläder ser bra ut är moderna och fräscha. Och är mjuka och sköna att ha på sig. Varför köpa en gammal urtvättad Ralph L. När man kan få nya fräscha? Och slänga när det behövs. Dina tvillingar lär bli påverkade av dig. Lycka till.
  • Anonym (Jo)

Ts får handla precis vilka kläder hon vill. Det jag reagerar på är hennes utryck. Att hon använder orden trashig och skräpkläder. Hennes värderingar helt enkelt. Ska berätta en hemlighet ts. Ibland sys märkeskläder i samma syfabrik som billigare märken. I alla fall konfektionskläder. Du betalar för märket. Och gör samtidigt reklam. Och känner dig speciell. Bra för dig.

Tom kungahuset använder kläder från de här svenska sk enligt dig trashiga företagen. Handla på du. Men lägg av med dina översittarfasoner. För de är inte vackra.

Svar på tråden Hur kan man handla billiga skräpkläder om man har råd med bättre och finare?