Anonym (mode) skrev 2015-12-05 16:16:37 följande:
Fattar inte hur många tänker som handlar exempelvis på HM och Lindex till sina barn om de har råd med bättre och finare. Man ser skillnad på dylika kläder och bättre märken, så är det bara. Varför vill man att barnen ska se trashiga ut? Finns så mycket billiga och fina märkeskläder på second hand ju!
OBS! En HELT annan sak om man inte har råd dock! Då fattar jag verkligen varför man handlar billigare kläder!
Anonym (mode) skrev 2015-12-05 17:11:32 följande:
För att poängtera det så menar jag inte att människorna som bär kläderna är trash, utan det är klädernas utseende jag talar om.
Jag jobbar själv i modebranschen och har bra koll.
(JA jag har läst ALLA TS inlägg i tråden fast jag svara på Trådstarten)
TS vet du att det alltid kommer att krävas ett riktigt trash för att upptäckaom någon annan är ett trash?
Eller så skaffar du dig ett riktigt liv så du lär dig att inse en gång för alla, att alla inte älskar att hålla på med mode och stryuntar högaktningsfullt i mode/märken, och annan extrem ytlighet som du gillar, kanske också och får sexuell kick av uppenbarligen med att vara så ytlig som detta är med mode.
Så den riktiga vettiga frågan man kan ställa till dig TS.
När skall du skaffa dig ett riktigt liv med innehåll, så du lär dig att begripa att även folk med plånböcker har rätten att prioritera som de vill, utan att du skall sitta och bry dig det minsta lilla om det?