Anonym (mode) skrev 2015-12-05 17:19:50 följande:
Det gör de absolut, men jag tänker som sagt på barnens framtid också. Och man kan ju kladda precis lika bra i bättre kläder. Och som sagt så behöver det inte ens handla om märken, men dyrare märken är ofta i bättre kvalité än exempelvis kläder från HM.
Vad skönt för dig att färg- och matfläckarna samt bajsfläckarna vid läckage tvättas bort mycket bättre på märkeskläderna, just för att de är av så god kvalité ...
Vi får hoppas att ditt barn blir något fint som advokat, läkare, professor och inget trashigt som undersköterska, förskollärare, där den bruna eller beiga cashmirkoftan inte passar in. Jag hade en kompis på gymnasiet som skulle vara så fin, men jag tyckte mest att hennes kläder var gräsligt fula och beiga på mer än ett sätt, men du får klä dit barn som du vill ...
Min dotter älskar Frost och tidigare prinsessor, så här älskas klänningar och leggings. Det är ingen idé att komma med något brunt eller annat menlöst plagg bara för att det är ett fint märke. Varför lägga dyra pengar på något som vi anser både är fult och opraktiskt? Smaken är som baken delad ...