• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-11 19:12:25 följande:

Har du kommit hem ännu? Har ni haft det bra?

Vi hade det otroligt bra! Första gången för mig och det var verkligen en upplevelse :)

Åh men så underbart!!! Ja vi kom hem seeeent igår!

Förstår att det måste vart en upplevelse
  • SSK13
    Cfmilla skrev 2016-01-11 19:43:19 följande:

Åh men så underbart!!! Ja vi kom hem seeeent igår!

Förstår att det måste vart en upplevelse

Har du åkt många år? Vart bodde ni?

Spännande med test för dig imorgon :) Jag kommer hoppas på att mensen inte kommer!
  • elena-mikaela

Eftersom CB vanlig visar svaga plus ofta för mig behöver tyda RFSU. Hjälp! Är det spökstreck? BIM-6 ÄL+8....haar ont i magen så in åt pipan varje dag. Aldrig har haft så stark mensvärk från ÄL +2.De andra test CB och apotekets visar svaga plus

• Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-11 19:50:32 följande:

Har du åkt många år? Vart bodde ni?

Spännande med test för dig imorgon :) Jag kommer hoppas på att mensen inte kommer!

Jag har åkt sedan jag var liten vi bodde lite utanför Tandådalen. Ni då?

När har du bim?

Jag har lite lätt mensvärk, men är bara på dag 23 så känns tidigt att få de redan nu. Hoppas att det är nått litet. Köpt test och testar i morgonbitti. Tror nästan att det är så nu. Kommer nog bli besviken om det inte är så...
  • Fian88

Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/

• misslina
    Fian88 skrev 2016-01-12 06:32:42 följande:

Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/

Jag tycker mig ana nåt där:) jag hoppas det fortsätter att öka :) spännande!
  • Cfmilla

Snacka om att man kan stirra sig blind på gravtest... Haha!!

Såg något svaaaaaaagt tror knappt det går att få på bild. Får ge det ett par dagar till! Kan lika gärna vara spök!

• SSK13

Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.

Orkar inte riktigt detta :/

• Cfmilla

Vi sitter i samma båt där, jag tyckte mig anat något på mitt test också, det har jag aldrig gjort förr. Jag ska vänta till helgen nu tänkte jag. Du?
  • vanjastina

Anar något där - hoppas det ökar! :) Litar själv inte på cb sedan jag för tre månader sedan fick jättetydliga spökstreck på två test (alla andra var blanka).
Svar på tråden BIM januari 2016