BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Har du kommit hem ännu? Har ni haft det bra?
Vi hade det otroligt bra! Första gången för mig och det var verkligen en upplevelse :)
Åh men så underbart!!! Ja vi kom hem seeeent igår!
Förstår att det måste vart en upplevelse
Eftersom CB vanlig visar svaga plus ofta för mig behöver tyda RFSU. Hjälp! Är det spökstreck? BIM-6 ÄL+8....haar ont i magen så in åt pipan varje dag. Aldrig har haft så stark mensvärk från ÄL +2.De andra test CB och apotekets visar svaga plus
Har du åkt många år? Vart bodde ni?
Spännande med test för dig imorgon :) Jag kommer hoppas på att mensen inte kommer!
Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/
Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/
Snacka om att man kan stirra sig blind på gravtest... Haha!!
Såg något svaaaaaaagt tror knappt det går att få på bild. Får ge det ett par dagar till! Kan lika gärna vara spök!
Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.
Orkar inte riktigt detta :/