BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Ingen mens idag en så länge.
Ga vågar verkligen inte ta ett graviditetstest. Tänk om mensen kommer imorgon :( min mens brukar inte vara sen. Och äl testen har varit positiva. Att man ska vara så feg. Vill inte bli ledsen.
Ingen mens idag en så länge.
Ga vågar verkligen inte ta ett graviditetstest. Tänk om mensen kommer imorgon :( min mens brukar inte vara sen. Och äl testen har varit positiva. Att man ska vara så feg. Vill inte bli ledsen.
Känner likadant. Funderar på att köpa ett test i morgon om mensen fortfarande inte har kommit då.
Nu kom mensen igen.. =( fan också.
Köpte ett test igår så det ligger här hemma. Försöker känna på livmoderhalstappen varje gång jag e på toa bara för att se om den öppnar sig eller inte. Den är hård i varje fall inte så öppen som den brukar vara kring mens. Kommer inte mensen inatt
Så testar jag väl imorgon. Frågan e om jag ska göra det på morgonen eller efter jobbet vid klockan 13:00
Jag testade positivt igår (vid kl 17.30) på digitalt ägglossningstest och hade mycket äggvita flytningar och idag testade jag positivt (vid 10.00) men är ganska torr och idag kände jag på livmodertappen och den är hård ! Kan jag ha haft ägglossning direkt när min höjning va?
Det är väll inte bra att pilla på den!
Morgonen är väll bäst
Måste fråga, hur vet man att man får missfall om man inte testade positivt?
Jag fick ju min mens en dag försent, hann ju aldrig ta något test. Har haft sjukt ont i magen, jag brukar ha mycket mensvärk men denna gången var det extremt. Jag blödde dessutom bara i två?!?! dagar. Jag har fortfarande mensvärk.
Kan det varit ett tidigt missfall (borde väl blöda mer?) eller kan jag vara gravid?
Hej på er.
Tänkte att jag hakar på här. :)
Skulle fått mens i torsdags men den lyser med sin frånvaro.testat idag och fick ett negativ vilket gör sjukt ont.
För två månader sen var både äl o mens förskjuten och kom senare och nu, igen så är mensen sen. Men är säker på att jag hade äl vid jul som jag skulle.
Brösten har varit ömma sen över en vecka tillbaka, jag är tröttare än vanligt och har haft lite värk till o från i tjejscen, men som sagt, varken mens eller plus. :( någon mer som vart med om dethär? Min mens har alltid varit ganska regelbunden, aldrig såhär.