BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Fick dessa idag äl+11/bim-1. Stickan är starkare. Syns det?
Jag ser på clearblue. Grattis!!! :)
Hej tjejer! Vill den som har hand om listan flytta mitt BIM från den 27e till den 24e januari istället, ÄL infann sig några dagar tidigare denna månad
Så besviken jag känner mig nu. Fått rosa på papperet blandat med typ äggviteaktigt sekret. ÄL + 7. Förra cykeln fick jag så på ÄL + 10 och sen kom mensen. HAr aldrig haft spottings innan, så det känns tråkigt att det börjat komma. Väldigt tidigt också :(
Hade MA i november och detta är andra cykeln efter det. SÅ tråkigt att kroppen ska hålla på :'(
Tänkte nidblödning förra gången, eller hoppades rättare sagt. Men det var ju mens på ingång så jag gissar att mensen kommer likadant denna gången :( Men vad har hänt med min lutealfas? 7 dagar?! Hur många cykler måste man vänta tills att få hjälp? Vet ju att det kan ta tid för kroppen att bli normal igen men det är ju lite olidligt detta.
Tack! Hoppas jag med, är så trött på detta nu.. HHur får det för dig?
quote=76215939][quote-nick]Fian88 skrev 2016-01-11 11:17:54 följande:[/quote-nick]Ser kanske nått på stickan men tyvärr inte på cb. Håller tummarna att det är din tur nu!:)[/quote]
Tack! Hoppas jag med, är så trött på detta nu.. HHur får det för dig?
quote=76215939][quote-nick]Fian88 skrev 2016-01-11 11:17:54 följande:[/quote-nick]Ser kanske nått på stickan men tyvärr inte på cb. Håller tummarna att det är din tur nu!:)
Känner ingenting.. Tog det här testet igår. På BIM-4/5.