BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Alltså vad frustrerande. Haft ägglossningskänningar i ett par dagar nu, vattniga flytningar, öppen tapp.. Men fortfarande inte fullt utslag på ÄL. Känns som kroppen försöker få till en ÄL men inte lyckas? La ihop testen jag tagit. En varje eftermiddag. Så ganska många dagar. Börjar bli dyrt det här. Vad tror ni?
Oj glömde bild. Här.
Förstår din glädje! :) Ligg på hej och hå! :D
Håller tummarna!
ÄL här också inom dom närmaste dagarna så här liggs det som aldrig förr, så är det bara att hoppas det tar sig :D
Alltså vad frustrerande. Haft ägglossningskänningar i ett par dagar nu, vattniga flytningar, öppen tapp.. Men fortfarande inte fullt utslag på ÄL. Känns som kroppen försöker få till en ÄL men inte lyckas? La ihop testen jag tagit. En varje eftermiddag. Så ganska många dagar. Börjar bli dyrt det här. Vad tror ni?
Morgonens test, äl+11-13, tycker mig skymta något men mycket möjligt att det bara är den klassiska teststreckslinjen som ofta syns på cb. Ska avvakta till tisdag nu med tester. Känslan säger att mensen kommer men vi får se:)
Äl + 13 idag och negativt test. Så ställer in mig på att det inte går vägen denna månaden heller. Fast hade väl lite på känn. Vi kommer nu ta en paus i barna bakande då vi precis fått alla papper och tider till start på utredning. Så kommer göra den och följa processen till ivf istället. Men kommer självklart följa er alla goa här inne och håller tummarna för att det verkligen är vår tur snart! Lycka till alla <3
Är på cd 45 utan mens och med negativa tester. Har aldrig haft så lång cykel förr men är ej heller regelbunden. Längsta cykel jag har haft har vart på 33, och ligger som regel mellan 28-31. Blir så trött på att testa negativt på gravtesterna.
Tycker ni jag ska börja med äl-test nu? Vill ju inte missa..
Jag testade positivt igår (vid kl 17.30) på digitalt ägglossningstest och hade mycket äggvita flytningar och idag testade jag positivt (vid 10.00) men är ganska torr och idag kände jag på livmodertappen och den är hård ! Kan jag ha haft ägglossning direkt när min höjning va?