• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • glittersol
    sebbejonte skrev 2016-01-08 11:47:51 följande:

Haha varför då?

Grymt sexat!

Min fiffi hade inte klarat av det!
  • Esls
    Fian88 skrev 2016-01-08 12:06:28 följande:
    Haha, sorry;)
    Skulle tippa på att du fick äl den 30e eller 31a, ägget ska ju släppa 24-48 timmar efter positivt test. Hade jag varit du hade jag väntat till söndag i alla fall:)
    Man kan ju hoppas att jag fick det 30:e eller 31:a, då finns bra chanser :D
  • anna90

Har en fråga om flytningar och hur det är för er (känner inte att jag behöver skriva "ursäkta äckel" för vi alla är väl så luttrade nu, haha).. 

Brukar ni också ha trådiga (äggvite) flytningar blandad med typ vattniga? När jag googlar så känns det som att det typ först är vattnigt och sedan går det över till äggvita? Men för mig så är det liksom så att jag kan sitta på jobbet och få en vattnig flytning och sen när jag går på toa någon timme senare så kommer det massor av trådiga på pappret... Känner mig så osäker vad jag ska fylla i på t.ex. Fertility friend äggvite eller vattniga??

• HCS

Jag brukar också ha blandat. Skriver oftast äggvite

anna90 skrev 2016-01-08 12:31:56 följande:

Har en fråga om flytningar och hur det är för er (känner inte att jag behöver skriva "ursäkta äckel" för vi alla är väl så luttrade nu, haha).. 

Brukar ni också ha trådiga (äggvite) flytningar blandad med typ vattniga? När jag googlar så känns det som att det typ först är vattnigt och sedan går det över till äggvita? Men för mig så är det liksom så att jag kan sitta på jobbet och få en vattnig flytning och sen när jag går på toa någon timme senare så kommer det massor av trådiga på pappret... Känner mig så osäker vad jag ska fylla i på t.ex. Fertility friend äggvite eller vattniga??

• soofa

Alltså, jag anar en skugga? Säker på att det är helt blankt?

Fian88 skrev 2016-01-08 07:15:58 följande:

Negativt test idag! Får försöka vänta ut mensen nu istället och hålla mig ifrån tester.

• soofa

Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!

• vantarpaettmirakel

Äl plus 8-9 idag. Gjorde precis ett graviditetstest efter att inte ha kissat på 4 timmar.... Testet känner av 10 hcg, men det var negativt :( Är det kört? Det borde väl ha visat positivt nu om jag vore gravid iom att de känner av såpass låg halt hcg?

• Fian88
    soofa skrev 2016-01-08 15:05:38 följande:

Alltså, jag anar en skugga? Säker på att det är helt blankt?

Det är helt blankt tyvärr:(
  • Fian88
    soofa skrev 2016-01-08 15:07:52 följande:

Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!

Tråkigt! Lycka till nästa månad!
  • vantarpaettmirakel
    soofa skrev 2016-01-08 15:07:52 följande:

Tråkigt att höra! :( Tack, önskar dig lycka till och så kanske vi ses i en gravidtråd framöver.
Svar på tråden BIM januari 2016