BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Haha varför då?
Har en fråga om flytningar och hur det är för er (känner inte att jag behöver skriva "ursäkta äckel" för vi alla är väl så luttrade nu, haha)..
Brukar ni också ha trådiga (äggvite) flytningar blandad med typ vattniga? När jag googlar så känns det som att det typ först är vattnigt och sedan går det över till äggvita? Men för mig så är det liksom så att jag kan sitta på jobbet och få en vattnig flytning och sen när jag går på toa någon timme senare så kommer det massor av trådiga på pappret... Känner mig så osäker vad jag ska fylla i på t.ex. Fertility friend äggvite eller vattniga??
Jag brukar också ha blandat. Skriver oftast äggvite
Har en fråga om flytningar och hur det är för er (känner inte att jag behöver skriva "ursäkta äckel" för vi alla är väl så luttrade nu, haha)..
Brukar ni också ha trådiga (äggvite) flytningar blandad med typ vattniga? När jag googlar så känns det som att det typ först är vattnigt och sedan går det över till äggvita? Men för mig så är det liksom så att jag kan sitta på jobbet och få en vattnig flytning och sen när jag går på toa någon timme senare så kommer det massor av trådiga på pappret... Känner mig så osäker vad jag ska fylla i på t.ex. Fertility friend äggvite eller vattniga??
Alltså, jag anar en skugga? Säker på att det är helt blankt?
Negativt test idag! Får försöka vänta ut mensen nu istället och hålla mig ifrån tester.
Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!
Äl plus 8-9 idag. Gjorde precis ett graviditetstest efter att inte ha kissat på 4 timmar.... Testet känner av 10 hcg, men det var negativt :( Är det kört? Det borde väl ha visat positivt nu om jag vore gravid iom att de känner av såpass låg halt hcg?
Alltså, jag anar en skugga? Säker på att det är helt blankt?
Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!