BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
[quote=76206246][quote-nick]lillverra skrev 2016-01-08 20:46:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Detta är också ett äl test?
Som jag förstått så reagerar de på mens också så jag skulle inte gå på det!
Gå ut och köp dig ett test!
[quote=76206246][quote-nick]lillverra skrev 2016-01-08 20:46:47 följande:[/quote-nick]
Jahapp... idag är det bim + 2 och ännu ingen mens. Har testat på bim-3 , bim-1, bim, bim + 1 och bim + 2 ... negativt..negativt...negativt..
Jag vidder och vänder på testet för att se om det inte finns någon liten ynka skugga till ett streck, men nej ..
Jag måste sluta testa, inser redan att jag aldrig kommer klara av att se 10 negativa resultat varje månad.. :/ :P
Hej tjejer! Hoppar in här. Har BIM nån gång mellan den 11-14 januari. Vet inte riktig när då min cykel är så olika vissa månader :/ vill testa för att slippa gå och hoppas om det ändå inte är nåt. Men är bara på BIM -4 imorgon (enligt min teori inte min mens-app). Känns lite tidigt... O det känns dessutom precis som innan mens just nu. Svag molvärk... Suck.
Testade cb ägglossningstest den här månaden.
Fick en dags hög fertilitet igår och idag fick jag Max fertilitet.
Vi hade sex natten mellan dessa dagar (igår dvs) men nu är sambon bortrest idag med jobbet så vad tror ni...?
Kan det tänkas bli något ändå eller måste man få till det samma dag som Max visas??
Vill så gärna ha en bebis nu... Blir tokig på det här :(
Hej, hoppas jag kan hoppa in här ???? Jag och min sambo båda 27år försöker få barn! Har BIM 13/1???????? håller tummarna för att tant röd inte kommer på besök ?????? Försökt ca 5 månader, haft p-spruta innan.
Testade cb ägglossningstest den här månaden.
Fick en dags hög fertilitet igår och idag fick jag Max fertilitet.
Vi hade sex natten mellan dessa dagar (igår dvs) men nu är sambon bortrest idag med jobbet så vad tror ni...?
Kan det tänkas bli något ändå eller måste man få till det samma dag som Max visas??
Vill så gärna ha en bebis nu... Blir tokig på det här :(
Ingen mens en så länge på Bim. Min mens brukar inte vara sen. Så får väl se om den kommer under dagen.
Jag tror jag har bim den 15/1, men inte riktigt säker när jag hade ägglossning för jag kände aldrig av den denna gången alls..
Haft en väldig mensvärk sen 2 dagar tillbaks..Känns faktiskt som att det skulle kunna va nåt?
När kommer du testa?