BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Usch vad ledsen o besviken jag är. Fattar inte varför det inte tar sig, det är ju inte så att vi inte har sex....
Typ samma som jag då, men som du säger - brukar du inte ha det så verkar det ju lovande. Jag brukar ha spottings innan mens, dock inte riktigt såhär tidigt.
Din kurva ser ju bra ut också! Jag hade också en tempdipp morgonen innan min "blödning". Håller tummarna.
Jag fick en rosa blödning på ÄL+9 och har haft bruna flytningar sedan dess men håller hoppet uppe för jag brukar aldrig ha det! Bim 9/1.
Nej, ni gör ju verkligen vad ni kan! Men du får tänka att även om man tajmar äl så är chansen bara 20-30 % att det tar sig. Det tröstar jag mig med när jah tycker att vi tajmat äl så väl.
Usch vad ledsen o besviken jag är. Fattar inte varför det inte tar sig, det är ju inte så att vi inte har sex....
Nej, ni gör ju verkligen vad ni kan! Men du får tänka att även om man tajmar äl så är chansen bara 20-30 % att det tar sig. Det tröstar jag mig med när jah tycker att vi tajmat äl så väl.
Om han inte försökt göra en tjej gravid så är det ju inte så konstigt att han inte gjort någon gravid heller. ;)
Vilket försök är ni på? Förstår att du oroar dig, det gör jag med när det inte funkar - om det är något fel på mig eller min sambo. Han kanske kan lämna ett sådant där spermaprov?
Jag blir mest orolig att hans simmare inte fungerar.
Jag har ju två barn sen tidigare, han har aldrig gjort en tjej gravid (visserligen aldrig försökt heller) vi är 32 båda två....
Jag har varit gravid 5 gånger så jag vet ju att jag är fertil.
Om han inte försökt göra en tjej gravid så är det ju inte så konstigt att han inte gjort någon gravid heller. ;)
Vilket försök är ni på? Förstår att du oroar dig, det gör jag med när det inte funkar - om det är något fel på mig eller min sambo. Han kanske kan lämna ett sådant där spermaprov?
Jag förstår sig, man blir alltid orolig när det inte sker när man vill.
Hoppas att nästa försök är er tur!
Vi är bara på försök 5 så vet inte varför jag stressar.
Men det är väl för att mina andra barn gick på första försöket båda två..
Äsch nu får jag ge mig
Det känns som det inte kommer att bli ngt denna månad heller. På cykeldag 12 fick jag fertila flytningar och hade det även cd 13 och 14. Igår på cd 15 kändes det ngt "torrare" så trodde äl skett men sen har jag haft rikligt med äl flytningar idag med. Hade sex cd 10, 12, 14 och 15 (vid 01.00 på cd 15). Men nu reser sambon bort så kommer inte kunna ha mer sex denna månad och äl har ju uppenbarligen inte varit ännu eftersom jag fortfarande rikligt med äl flytningar så känns inte som vi tajmat äl bra alls :/ Så jävla sugigt.
Har en fråga om äl-test.
Den 5/1 test ca kl 17 (hållt mig 3 timmar). Svagt streck
Den 6/1 test ca 17 (hållt mig 3 timmar). Båda strecken lika starka
Den 7/1 (idag) tog jag test vid 13 (hållt mig 3 timmar). Svagt streck
Ska man tänka att det var POS äl test igår eller kunde det varit lika starkt idag om testet tagits senare?
4:e försöket med nr 3 men första gången med äl-stickor :)