• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Cfmilla

Hmm äl+11 undrar om jag vågar ta ett test idag?

Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah

• Mammatillenliten
    Cfmilla skrev 2016-01-11 14:06:42 följande:

Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah

Ja klart du ska testa :)
  • Fian88

Ta ett imorgon bitti, bättre med morgonurin:)
  • vanjastina
    SSK13 skrev 2016-01-11 11:32:52 följande:

Så besviken jag känner mig nu. Fått rosa på papperet blandat med typ äggviteaktigt sekret. ÄL + 7. Förra cykeln fick jag så på ÄL + 10 och sen kom mensen. HAr aldrig haft spottings innan, så det känns tråkigt att det börjat komma. Väldigt tidigt också :( 

Hade MA i november och detta är andra cykeln efter det. SÅ tråkigt att kroppen ska hålla på :'(

Tänkte nidblödning förra gången, eller hoppades rättare sagt. Men det var ju mens på ingång så jag gissar att mensen kommer likadant denna gången :( Men vad har hänt med min lutealfas? 7 dagar?! Hur många cykler måste man vänta tills att få hjälp? Vet ju att det kan ta tid för kroppen att bli normal igen men det är ju lite olidligt detta.

Hm det låter ju som en nidblödning tycker jag, men om det var så förra cykeln så kanske det är som du säger att den spökar.

Håller ändå tummarna för att det är ett ägg som fäst och inte mens som är på g..
  • Esls

Gör det!!!

Jag tog ett test för nån dag sen, trots att jag har bim 17/1. Det är så spännande att testa att jag inte kunde hålla mig. Trots att jag visste att det skulle vara negativt, ibland är man allt bra knäpp:)
  • SSK13
    vanjastina skrev 2016-01-11 14:37:47 följande:

Hm det låter ju som en nidblödning tycker jag, men om det var så förra cykeln så kanske det är som du säger att den spökar.

Håller ändå tummarna för att det är ett ägg som fäst och inte mens som är på g..

Man kan ju alltid hoppas tills mensen kommer. Men blev så otroligt besviken förra cykeln. Fick mensvärk utav h-vete då också.

Nu känner jag av mild mensvärk så gissar det är på ingång :/ om det tar ca lika lång tid som förra gången kommer mensen imorgon förmiddag.

Skillnader från förra cykeln är att bröstvårtorna har känts denna gången samt att jag inte har haft PMS denna gången. Och sen då att denna spottingen kom tre dagar tidigare än den förra.

Kände mig ändå lite gravid tills spottingen kom :/ eller hoppades mest. Har inte analyserat så mycket eftersom jag varit på en veckas skidresa och haft ont i kroppen av andra skäl ;)
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-11 15:16:23 följande:

Man kan ju alltid hoppas tills mensen kommer. Men blev så otroligt besviken förra cykeln. Fick mensvärk utav h-vete då också.

Nu känner jag av mild mensvärk så gissar det är på ingång :/ om det tar ca lika lång tid som förra gången kommer mensen imorgon förmiddag.

Skillnader från förra cykeln är att bröstvårtorna har känts denna gången samt att jag inte har haft PMS denna gången. Och sen då att denna spottingen kom tre dagar tidigare än den förra.

Kände mig ändå lite gravid tills spottingen kom :/ eller hoppades mest. Har inte analyserat så mycket eftersom jag varit på en veckas skidresa och haft ont i kroppen av andra skäl ;)

Åh hoppas ändå att det är ett + som gömmer sig där ändå! Sjukt skönt med skidorna så att man inte har hunnit tänka så mycket!
  • Cfmilla
    Mammatillenliten skrev 2016-01-11 14:13:16 följande:

Ja klart du ska testa :)

Esls skrev 2016-01-11 15:04:39 följande:

Gör det!!!

Jag tog ett test för nån dag sen, trots att jag har bim 17/1. Det är så spännande att testa att jag inte kunde hålla mig. Trots att jag visste att det skulle vara negativt, ibland är man allt bra knäpp:)

Fian88 skrev 2016-01-11 14:18:36 följande:

Ta ett imorgon bitti, bättre med morgonurin:)

Hehe ja kanske lika bra att testa. Jag som skulle vänta till bim Hahaha
  • lillverra
    HCS skrev 2016-01-10 20:26:07 följande:

Bim på tisdag. Äl+10 idag. Fick svagt svagt streck idag på stickan. I morgon blir det cb. Håll tummarna!

Håller tummarna hoppas hoppas.
  • SSK13
    Cfmilla skrev 2016-01-11 15:33:26 följande:

Åh hoppas ändå att det är ett + som gömmer sig där ändå! Sjukt skönt med skidorna så att man inte har hunnit tänka så mycket!

Har du kommit hem ännu? Har ni haft det bra?

Vi hade det otroligt bra! Första gången för mig och det var verkligen en upplevelse :)
Svar på tråden BIM januari 2016