• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Cfmilla

[quote=76219304][quote-nick]SSK13 skrev 2016-01-12 06:51:58 följande:[/quote-nick]Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.

Orkar inte riktigt detta :/[/quote

Men nej!!!

• Fian88
    Cfmilla skrev 2016-01-12 06:57:29 följande:
    Vi sitter i samma båt där, jag tyckte mig anat något på mitt test också, det har jag aldrig gjort förr. Jag ska vänta till helgen nu tänkte jag. Du?
    Så jobbigt! Jag undrar om cb gjort något nytt med sina tester för jag har aldrig fått spök på dom förr! Först i höstas det började dyka upp:(.
    Tror jag avvaktar två dagar och tar ett nytt om mensen inte dykt upp.
  • Fian88
    vanjastina skrev 2016-01-12 07:04:20 följande:
    Anar något där - hoppas det ökar! :) Litar själv inte på cb sedan jag för tre månader sedan fick jättetydliga spökstreck på två test (alla andra var blanka).
    Förstår det! För två månader sedan så fick jag ett test där halva teststrecket blev blått men ej resten, efter hand så blev hela strecket blått och blev ju då även positivt. Ringde cb och hon sa att jag skulle tolka det som positivt. Det var det inte! Alla andra test negativa och sen kom mensen:-/
  • Fian88
    SSK13 skrev 2016-01-12 06:51:58 följande:

Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.

Orkar inte riktigt detta :/

Så jobbigt! Tycker du ska kontakta gyn om det blir samma nästa gång igen.
  • Mammatillenliten

Åh har du ingen bild? Vill se :)

Cfmilla skrev 2016-01-12 06:42:30 följande:

Snacka om att man kan stirra sig blind på gravtest... Haha!!

Såg något svaaaaaaagt tror knappt det går att få på bild. Får ge det ett par dagar till! Kan lika gärna vara spök!

• Cfmilla
    Mammatillenliten skrev 2016-01-12 07:41:41 följande:

Åh har du ingen bild? Vill se :)

Haha nej jag tog faktiskt ingen bild, det gick knappt att se, jag tolkar det som negativt! Jag tycker att syns det inte ordentligt så syns det inte alls. Haha!! Jag väntar till helgen nu.
  • Cfmilla
    Fian88 skrev 2016-01-12 07:30:24 följande:

Så jobbigt! Jag undrar om cb gjort något nytt med sina tester för jag har aldrig fått spök på dom förr! Först i höstas det började dyka upp:(.

Tror jag avvaktar två dagar och tar ett nytt om mensen inte dykt upp.

Ja det är apjobbigt! Bättre om det är helt blankt istället. Tycker själv att jag är jobbig som står och råglor på det där dumma testet med... Va ska de va bra för!? kan man inte bara få en självlysande navel eller nått när det är ett + . Så slipper man gå och fundera. Jag har en så konstig känsla i magen just nu. Känns som när jag brukar ha mens, att det är svullet i tjejmagen. Men ändå inte. Aja... Jag får skriva av mig här och stå ut ett tag till.
  • Agge83

Äl+11 å testa givetvis negativt..

Vet att jag testat sent gångerna innan med, men man hoppas ju alltid.. Bara att vänta ett par dagar igen för att se.. Långsamma dagar :/

• Cfmilla
    Agge83 skrev 2016-01-12 08:51:10 följande:

Äl+11 å testa givetvis negativt..

Vet att jag testat sent gångerna innan med, men man hoppas ju alltid.. Bara att vänta ett par dagar igen för att se.. Långsamma dagar :/

Japp samma här!! När ska du testa??
  • Agge83
    Cfmilla skrev 2016-01-12 08:57:06 följande:

Japp samma här!! När ska du testa??

Tänkte testa torsdag morgon igen, :) då är det iaf äl+13.. Men första barnet var ett pluss iaf en vecka efter BIM, men då hade jag inte koll på äl, det har ja ju nu ;)

Hur tänker du?
Svar på tråden BIM januari 2016