BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Ovanlig värk i tjejmagen men misstänker att det kan vara mens på g. Varför annars komma på BIM/bim-1? Trodde mensen kom tidigare idag men inget. Kommer nog ikväll/natt eller imorgon.
Enda symptomet är ömma bröstvårtor vilket jag inte brukar ha och de började för någon dag sedan.
Tog ett test efter att ha hållt mig i 4-5 timmar.
Negativt. Kan skymta var strecket ska vara, enbart. Mensen kommer nog imorgon.
Vanjastina: jag är på äl +7 tror jag.. Vet inte vad jag ska tro.. Enda stunden känner man massor o när man inte tänker på det känner man inget.. Så jag tror att jag känner efter för mycket. När man bara väntar går ju tiden så fruktansvärt långsamt.. O sen blir man så besviken om man testar o får minus.. Nästan bättre o vänta tills mensen kommer bara.. Om man har det tålamodet alltså.. Haha..
Blev skitnervös nu! Tog ett cb bara för att dom ändå kommit med posten idag. Hållit mig i ett par timmar bara. Syns det? (Fler bilder på bloggen )
Blev skitnervös nu! Tog ett cb bara för att dom ändå kommit med posten idag. Hållit mig i ett par timmar bara. Syns det? (Fler bilder på bloggen )
Äl +13 idag. Vilken dag är du på? :) Blir det andra i morgonbitti! Håller tummarna för oss båda då!
Äl +13 idag. Vilken dag är du på? :) Blir det andra i morgonbitti! Håller tummarna för oss båda då!