• lillverra

BIM januari 2016

Hej får jag hoppa in här?

Vi är inne på 4 försöket till att få syskon till vår dotter på 20 månader.

Jag har BIM ca 9/1-16 kan ändras beroende på när äl sker. Men isf meddelar jag det.

Jag kommer nog inte vara inne och skriva så mycket, eftersom det lätt kan bli en stress och man bara funderar på om man blir gravid eller ej. Så tänkte bara försöka koppla bort tankarna om att bli gravid. Men ville gärna skriva upp mig på BIM listan så jag kan kika in ifall jag blir gravid..... Ha det bäst.

• lillverra
    sebbejonte skrev 2015-12-17 21:53:30 följande:

Välkommen. La till dig på listan

Tack :)
  • lillverra

ÄL här nytt bim borde vara 9/1 då ägget borde lossa imorgon.
  • lillverra
    Lilla Luna skrev 2015-12-26 00:32:26 följande:

Som vanlig när äl närmar sig har sambon tappat suget och inte riktigt orkar. Hoppas han orkar om någon dag. Äl 30/12 enligt app.

Jag hade äl 29/12 enligt appen men tydligen blev ju äl testet positivt igår vilket märktes på flytningarna. Mitt knep har varit att inte vara så på med sex sen mensen sluta så bara min man fått ta insiativ när han har vela ha sex. Myste i förgår och igårmorse innan jag fick positivt test på kvällen. Blir väl mys ikväll också så har man säkrat för denna gången.

Jag brukar inte vilja testa med äl stickorna för det skapar en stress som gör det svårare för kroppen att bli gravid men för att inte behöva mysa som galningar så gör jag så för mannen skull.

Men som sagt från mens till några dagar innan äl så har vi inte myst super mycket. Just för ingen ska tappa suget.
  • lillverra
    Lilla Luna skrev 2015-12-26 08:58:34 följande:

Vi har myst en gång sedan mens så jag tror inte vi myser för ofta. Han får ta initiativ till det oftast men jag måste ju också göra det ibland så tänkte att det gör jag nu då äl närmar sig. Hm..

Kör inte med test just för stressen. Vi myser på och ser när det blir. Han vet inte när jag har äl för då blir han stressad.

:) okej då misstolka jag dig nog. Nä då är det ju konstigt att han inte har lust.
  • lillverra

Mitt äl test idag.

Mitt äl test igår

Kan jag räkna dessa som positiva.

Myste igår och gjort det tidigare också.

Ska försöka få karn att vilja mysa ikväll också för att maxa. Vad tror ni?

Är dom positiva. Förra månaden fick jag inte starkare en så här. Men ska testa ikväll också. Eftersom jag fick utslag igår också borde det inte vara många timmar kvar innan äl är över.
  • lillverra
    frestelsen skrev 2015-12-27 12:13:42 följande:

Tror ditt test va positivt igår:) så äl inom 48h så bara att ligga under de 48 h så lär du inte missa:)

Tack för att du gjorde mig klokare. Ja jag tycker också testet igår ser mer positivt ut än idag. :)
  • lillverra
    behnizen skrev 2015-12-30 15:38:02 följande:

Bim - 4

(Ej morgonkiss)

Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!

Nu är mina tvivel borta:)

Stort lycka till alla som väntar.

Åh GRATTIS äntligen de efterlängtade plusset.
Svar på tråden BIM januari 2016