Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

BIM januari 2016

Vill någon gullig själ lägga till mig på listan? :) Bim 17 januari, 5:e försöket, 2:a barnet

• vanjastina
    sebbejonte skrev 2015-12-16 10:58:14 följande:

Har lagt in er nu :)

Tack! :D
  • vanjastina

Någon här som provat apiforce (bidrottninggele) tidigare? Jag tänkte testa denna månaden, fram till äl!

• vanjastina
    klaraanders skrev 2015-12-17 09:48:19 följande:
    Jag testade bidrottninggele i två månader utan resulat. Kanske för kort period för att komma med slutsatser. För mig blev cykeln förlängd en vecka. Och kände av ägglossning sämre. Vet inte om det är varken positivt eller negativt att ha ägglossningsvärk. Svårt att säga om jag hade ägglossningsflytning då det känns som det efter varje samlag..
    Oj det lät inte bra.. Jag testar två veckor, dvs fram till äl iaf så får jag utvärdera sen!
  • vanjastina
    sebbejonte skrev 2015-12-23 14:34:42 följande:
    Vill du vara med på listan behöver jag ett datum :)
    Har du lust att vara flytta mig till den 22/1? Vore supersnällt :) Jag står på 17 nu men bim blir nog senare..
  • vanjastina

Hoppas på plus för oss alla härinne! :D

• vanjastina

Ni som ätit/äter bidrottninggelé; ska man bara ta det fram till ÄL eller ska man fortsätta hela cykeln? Har äl idag och vet inte om jag ska sluta nu eller inte.

• vanjastina

Här kom ÄL två dagar tidogare än väntat så nytt bim datum blir 20 januari. Orkar inte ens hoppas denna månaden för blir så jäkla besviken sen när mensen kommer :/

• vanjastina
    SSK13 skrev 2016-01-07 07:40:09 följande:

Alltså hur länge har man fertilt sekret efter ÄL? känns så osäkert när jag fick fullt utslag på ÄL-test fem dagar tidigare än jag trodde. Hade sekret då också och ÄLvärk. Men sekretet är fortfarande så himla halkigt, genomskinligt och lite trådigt. ÄL-testen (både gravkollen och cb) är helt negativa nu.

Det undrar jag med. Jag märkte av fertila, lite trådiga flytningar i måndagskväll, hade sedan ganska rikligt med genomskinliga äggviteflytningar tisdag och onsdag. Idag torsdag är det fortfarande "slem" som man kan göra broar av men det är mer gulaktigt/grumlig..? Tror att äl var igår men nu är jag osäker iochmed dagens flytning.

Ursäkta mina detaljerade flytnings-beskrivningar men jag gissar att ni är härdade här inne xD
  • vanjastina

Det känns som det inte kommer att bli ngt denna månad heller. På cykeldag 12 fick jag fertila flytningar och hade det även cd 13 och 14. Igår på cd 15 kändes det ngt "torrare" så trodde äl skett men sen har jag haft rikligt med äl flytningar idag med. Hade sex cd 10, 12, 14 och 15 (vid 01.00 på cd 15). Men nu reser sambon bort så kommer inte kunna ha mer sex denna månad och äl har ju uppenbarligen inte varit ännu eftersom jag fortfarande rikligt med äl flytningar så känns inte som vi tajmat äl bra alls :/ Så jävla sugigt.

Svar på tråden BIM januari 2016