Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Jag har oxå svårt o bli gravid. Min första som tog 1 1/2 år innan han kom. Min andra blev till helt oplanerat men klart efterlängtad. så det skiljer 19 månader på mina söner. Men vill ju oxå ha 3 barn. Alla runt om kring får barn. Många med stora magar. ???? Jobbigt för psyket. Jag är 34 år så har ju inte så många år på mig. Och mina pojkar börjar bli stora nu så om det blir nån så blir det o börja om igen och det är många olika tankar man har. Men längtan blir inte mindre heller.
Slutade med p-piller augusti 12 och gravid juni13 så tog ett tag där med.. Sen efter mf i sept gravid igen oktober o mf i november o blödde 2 månader år 13. Efter det har det inte tagit sig ;-(
Så har tagit olika lång tid... Funderar på sköldkörteln om den spökar...
Slutade med p-piller augusti 12 och gravid juni13 så tog ett tag där med.. Sen efter mf i sept gravid igen oktober o mf i november o blödde 2 månader år 13. Efter det har det inte tagit sig ;-(
Så har tagit olika lång tid... Funderar på sköldkörteln om den spökar...
Jag ska skraps på onsdag. Bli sövd! Jätterädd någon mer erfarenheter?
Skrapning går jätte fort känns inte.. Du är borta en stund o du vaknar senare o då är det klart...
Nej inte fått utredning... Svårt när jag redan har 2 barn...
Nej inte fått utredning... Svårt när jag redan har 2 barn...
Skrapning går jätte fort känns inte.. Du är borta en stund o du vaknar senare o då är det klart...