Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Aha. Ja det är svårt att inte börja hoppas direkt man får ett positivt test. Jag har ett barn sen tidigare. Kände sån otroligt stor oro när vi blev gravida nu igen, mycket större än med första barnet. Därför vi inte ens vågade berätta för våra föräldrar. Hade även färre gravsymtom denna gång. Kanske kroppen kände på sig att något inte stämde. Vem vet, det enda symtomet jag fortfarande har kvar är lite mjölk i brösten som började komma. Konstigt att få det så tidigt men kroppen kommer väl ihåg från förra gången...
Orkide - tack för dina varma ord! Betydde jättemycket att läsa just nu. Känns som att man har flera badkar med tårar som vill ut.
Hoppas det går vägen för er denna gång! Håller tummarna.
Orkide - tack för dina varma ord! Betydde jättemycket att läsa just nu. Känns som att man har flera badkar med tårar som vill ut.
Hoppas det går vägen för er denna gång! Håller tummarna.
Jag vet ju hur det känns att bara gråta och gråta och känna att världen där ute fortsätter medan ens egen står still. Tiden under och efter mitt mf har verkligen gått otroligt sakta. Men det blir sakta men säkert lite bättre för varje dag som går. Fortfarande idag kan jag må dåligt men då kanske det bara är under en minut 1-2 gånger om dagen. Fler gånger när jag tänker på äl tester mm.
Hoppas du har bra stöd som kan ge dig en kram eller två
Ps. Det som blev frågetecken ovan var ett hjärta egentligen.
Beklagar så himla mycket Jag var också otroligt ledsen efter mitt missfall i v9 här för lite över en månad sen. Jag vara hemma i 1.5 veckor. Jag orkade inte. Jag var för ledsen. Tillåt dig att vara ledsen. Med tiden blir det sakta men säkert bättre. Stor kram till dig!
Idag fick jag glad gubbe på cb. Första blev jag glad sen efter mysstunden med gubben blev jag lite ledsen. Vill inte försöka igen vi hade ju allt. Bittert bittert
Jag känner detsamma. Hade varit i v. 14 nu om inte mitt mf hänt. Skulle varit på den säkra sidan och berättat för alla. Känner med dig att du var tvungen att gå igenom detta. :(
Aha. Ja det är svårt att inte börja hoppas direkt man får ett positivt test. Jag har ett barn sen tidigare. Kände sån otroligt stor oro när vi blev gravida nu igen, mycket större än med första barnet. Därför vi inte ens vågade berätta för våra föräldrar. Hade även färre gravsymtom denna gång. Kanske kroppen kände på sig att något inte stämde. Vem vet, det enda symtomet jag fortfarande har kvar är lite mjölk i brösten som började komma. Konstigt att få det så tidigt men kroppen kommer väl ihåg från förra gången...
Åh jag känner så också, man skulle varit lycklig nu. Jag skulle gått in i vecka 12 och gått till BM idag. Planerade berätta för chefen som imorgon. Men men. Detta är sista sån "jag skulle ha varit", vill sluta med det. Kanske på det tänkte BF att en tanke kommer men då är vi förhoppningsvis gravida igen!