Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hej!
Jag fick missfall i söndags, var då i v.8 (7+4). När jag ringde min bm igår så sa hon inte så mycket mer än att hon beklagade och att jag ska göra ett test om 4 veckor för att se att jag faktiskt inte är gravid. Borde jag fått komma in och gjort någon koll av något slag? Jag började blöda i torsdags förra veckan, fick kraftiga smärtor och blödde mycket under ett par timmar i söndags där jag tror det mesta kom ut. Jag blöder fortfarande men mer som en vanlig mens, ont i magen till och från. Hon sa att om jag börjar blöda mycket igen eller får jätte, jätte ont så är det gyn akuten som gäller.
Är jäkligt glad att jag har en fantastisk fästman så vi kan ta hand om varandra.
Hej!
Jag fick missfall i söndags, var då i v.8 (7+4). När jag ringde min bm igår så sa hon inte så mycket mer än att hon beklagade och att jag ska göra ett test om 4 veckor för att se att jag faktiskt inte är gravid. Borde jag fått komma in och gjort någon koll av något slag? Jag började blöda i torsdags förra veckan, fick kraftiga smärtor och blödde mycket under ett par timmar i söndags där jag tror det mesta kom ut. Jag blöder fortfarande men mer som en vanlig mens, ont i magen till och från. Hon sa att om jag börjar blöda mycket igen eller får jätte, jätte ont så är det gyn akuten som gäller.
Är jäkligt glad att jag har en fantastisk fästman så vi kan ta hand om varandra.
Idag har jag blivit skrapad så nu kanske man kan få gå vidare efter missfallet o börja försöka igen!
Idag har jag blivit skrapad så nu kanske man kan få gå vidare efter missfallet o börja försöka igen!
Vad tråkigt att du behövde göra det iaf. :( Ja nu är det bara att se framåt. Nu börjar jag äntligen må bättre men känslorna verkar slå tillbaka istället. Känner mig ledsen men som tur väl nu när jag orkar så kan jag fokusera på att göra saker som behövs göra istället.
Vad tråkigt att du behövde göra det iaf. :( Ja nu är det bara att se framåt. Nu börjar jag äntligen må bättre men känslorna verkar slå tillbaka istället. Känner mig ledsen men som tur väl nu när jag orkar så kan jag fokusera på att göra saker som behövs göra istället.
Äl kommer ganska snabbt tillbaka. Jag hade mens en gång o äl sen gravid igen månaden efter så det går fort. Nu fick jag ju mf den gången med men det kommer gå bra för dig.
Äl kommer ganska snabbt tillbaka. Jag hade mens en gång o äl sen gravid igen månaden efter så det går fort. Nu fick jag ju mf den gången med men det kommer gå bra för dig.
Det tror jag också, samt nu känner jag mig redo att bli gravid, det gjorde jag inte med den graviditeten. Verkade som om min hjärna behövde ett mf för att fatta att den är redo för och vill ha barn. Fyller ändå 33 om 2 månader och alla som inte har vetat att jag innan inte tänkte ha barn alls frågade ju om det inte var dags snart.
Usch stackare, har en kompis som ska ha en månad innan jag var beräknad så henne har jag för tillfället inte ork att träffa alls, så vet hur det är. Samt hon är en sådan som hade gravidmage tidigt.
Du är inte ensam om att känna så med tiden, på söndag är det 4 veckor sen mitt mf och det känns som om det är i en helt annan livstid det hände i.
Beklagar. Tråkigt med ännu ett mf. Tror nog mitt äl är på väg, hade flytningar idag och har haft ökade sexlust i en vecka nu så förhoppningsvis är det på g. Jag känner nämligen inte av så mycket när äl och mens ska komma, tur nog kan man nästan klocka den så regelbunden som den är.
Hej, TS här. Beklagar alla som håller på att få missfall just nu. Jag tänkte bara berätta att jag fick mens idag, första sen mitt missfall. Mensen kom på dag 28, alltså exakt fyra veckor efter att jag började blöda missfall. Blev så glad i förrgår när jag förstod att den var på väg. Jag har inte märkt av nån äl denna månad heller och det har jag inte gjort vid mina två missfall heller så nu känns det skönt att få starta från scratch.
Hej, hur går det för dig? Hur mår du? Jag har inte varit inne på ett tag. Jag går o väntar fortfarande på äl eller mens. Jag började jobba igen igår och det känns lite tufft men livet går väl vidare