Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Jag har bara den med en indikator. Känns ju så orättvist att man är tillbaka till testandet när man redan gjort det!! Vi fick ju vårt plus Å dåliga dag..
Hoppas du får din äl nu i helgen, håller tummarna för att blinkandet ska sluta
Jag har precis fått min första äl sen missfallet! Jag misstänker det starkt i alla fall för jag har haft flytningar som indikerar det sen i morse. Jag hade dock ingen äl första cykeln efter mitt missfall. Hoppas ni som väntar också får tillbaka er. Jag använder inga tester eftersom jag känner av flygningarna så väl.
Jag har precis fått min första äl sen missfallet! Jag misstänker det starkt i alla fall för jag har haft flytningar som indikerar det sen i morse. Jag hade dock ingen äl första cykeln efter mitt missfall. Hoppas ni som väntar också får tillbaka er. Jag använder inga tester eftersom jag känner av flygningarna så väl.
En annan "anka" här. Jag fick mitt första missfall inatt. Fick bruna flytningar för en vecka sen då jag var i vecka 7. I helgen kom det typ mensblödningar och inatt kom det ut något som måste varit en hinnsäck. På morgonen låg det en hård klump i blodet, ungefär av en kidneybönas storlek, gissningsvis embryot. Jag var på ett privat VUL idag där det konstaterades att livmodern var tom sånär som på lite blod som inte kommit ut. Behöver inte skrapas så det var ju bra men är så ledsen och besviken. Hade såklart tagit ut en massa glädje i förskott. Känns tungt med julen nu. Istället för att berätta den glada nyheten för våra familjer får man försöka bita ihop och inte bli ledsen av alla frågor om barn som kommer dyka upp. Usch.
Vi har alltså inte berättat för någon att vi väntade barn vilket nu känns både skönt och jobbigt.
Vi har alltså inte berättat för någon att vi väntade barn vilket nu känns både skönt och jobbigt.
Tack Ankan och detsamma. Verkligen hemskt att gå igenom detta. Är så vansinnigt ledsen just nu. Håller med er andra om att det inte känns rätt att behöva börja om med ägglossningstester osv, man har ju redan varit där och lyckats få plusset! :(
Usch. Skönt att höra att man inte är ensam åtminstone. Det ÄR ju så vanligt med missfall. Vi är många som upplevt detta. Vet inte om någon sett Unbreakable Kimmy Schmidt men där sjunger de: "females are strong as hell" i introt vilket jag upprepar för mig själv nu. ;)
Håller med. För mig var detta tredje missfallet. Jag hade två innan första barnet, sen lyckades jag få två fullgångna graviditeter och nu missfall igen. Många positiva test och förhoppningar.