• Anonym (Ankan)

Fler som håller på att få mf just nu?

Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(

• Svar på tråden Fler som håller på att få mf just nu?
  • Orkide
    ankans skrev 2015-12-21 22:22:07 följande:

Hur går det för er? Jag har avverkat både bebisträffar och barndop och det har faktiskt gått över förväntan. Jag är nog i acceptansfasen nu såhär en vecka efter missfallet. Berättade för mina föräldrar ikväll och blev såklart ledsen men det är redan liite lättare att hantera och nu har jag börjat med ägglossningstest igen (har slutat blöda) för att få koll på kroppen igen. Jobbigt att inte veta när man har haft stenkoll förut. Hoppas ni får fina jular!

Vad skönt att du lyckades ta dig igenom allt. Varje dag blir som sagt enklare. Vissa dagar kan jag gå nästan en hel dag utan att tänka på vad som kunde ha blivit.
    Jag inväntar mens om en vecka.
  • Anonym (Ankan)
    Orkide skrev 2015-12-22 07:22:41 följande:

Spännande håller tummarna för dig

Tack! Känner mig inte så jättehoppfull men vem vet, det är ju ganska tidigt än.
  • Orkide

God Jul önskar jag Er! Nu hoppas jag att vi alla ska få våra önskade plus.

• SSK13
    Orkide skrev 2015-12-24 10:44:39 följande:

God Jul önskar jag Er! Nu hoppas jag att vi alla ska få våra önskade plus.

God Jul! Ha en toppendag!
  • Orkide

Idag kom mensen. Den som inte fick komma. Första efter missfallet

• SSK13
    Orkide skrev 2015-12-29 22:52:37 följande:

Idag kom mensen. Den som inte fick komma. Första efter missfallet

Känner med dig. Fick min första mens efter missfallet i lördags. Inte heller så välkommen :( Men nu har vi vår mens och snart kan vi försöka igen! Jag gick ner mig rätt mycket men nu börjar jag se positivt på det igen!
  • Orkide
    SSK13 skrev 2015-12-30 00:08:50 följande:
    Känner med dig. Fick min första mens efter missfallet i lördags. Inte heller så välkommen :( Men nu har vi vår mens och snart kan vi försöka igen! Jag gick ner mig rätt mycket men nu börjar jag se positivt på det igen!
    Blöder/blödde du mer än vanligt? Jag blöder igenom tamponger ganska fort o det gör jag aldrig annars
  • ankans

Åh, känner med er. Vad tråkigt. :( Jag hade äl för någon dag sen ca två veckor efter mf så skönt att veta att kroppen repat sig. Otroligt att man vågar försöka igen hela tiden egentligen när det är så känslosamt och så mycket oro. Vi är starka och modiga! Hoppas att 2016 blir ett fruktsamt år för oss alla. Kram på er!

• SSK13
    Orkide skrev 2015-12-31 08:42:27 följande:

Blöder/blödde du mer än vanligt? Jag blöder igenom tamponger ganska fort o det gör jag aldrig annars

Vanligt med rikligare mens första efter

Mf/MA. Min varade i fem dagar och var mediummycket tre dagar och lite två dagar. Sista dagen kom det ut en del rester också. Yuck! Skönt att det kom ut ändå tänker jag!
  • Erla

Här är det varken äl eller mens på g :/ Börjar bli segt nu, denna väntan. Gott nytt år alla! Nästa år är det vårt år 

Svar på tråden Fler som håller på att få mf just nu?