Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur går det för er? Jag har avverkat både bebisträffar och barndop och det har faktiskt gått över förväntan. Jag är nog i acceptansfasen nu såhär en vecka efter missfallet. Berättade för mina föräldrar ikväll och blev såklart ledsen men det är redan liite lättare att hantera och nu har jag börjat med ägglossningstest igen (har slutat blöda) för att få koll på kroppen igen. Jobbigt att inte veta när man har haft stenkoll förut. Hoppas ni får fina jular!
Spännande håller tummarna för dig
God Jul önskar jag Er! Nu hoppas jag att vi alla ska få våra önskade plus.
God Jul önskar jag Er! Nu hoppas jag att vi alla ska få våra önskade plus.
Idag kom mensen. Den som inte fick komma. Första efter missfallet
Idag kom mensen. Den som inte fick komma. Första efter missfallet
Åh, känner med er. Vad tråkigt. :( Jag hade äl för någon dag sen ca två veckor efter mf så skönt att veta att kroppen repat sig. Otroligt att man vågar försöka igen hela tiden egentligen när det är så känslosamt och så mycket oro. Vi är starka och modiga! Hoppas att 2016 blir ett fruktsamt år för oss alla. Kram på er!
Blöder/blödde du mer än vanligt? Jag blöder igenom tamponger ganska fort o det gör jag aldrig annars
Här är det varken äl eller mens på g :/ Börjar bli segt nu, denna väntan. Gott nytt år alla! Nästa år är det vårt år