ankans skrev 2015-12-15 22:10:01 följande:
Aha. Ja det är svårt att inte börja hoppas direkt man får ett positivt test. Jag har ett barn sen tidigare. Kände sån otroligt stor oro när vi blev gravida nu igen, mycket större än med första barnet. Därför vi inte ens vågade berätta för våra föräldrar. Hade även färre gravsymtom denna gång. Kanske kroppen kände på sig att något inte stämde. Vem vet, det enda symtomet jag fortfarande har kvar är lite mjölk i brösten som började komma. Konstigt att få det så tidigt men kroppen kommer väl ihåg från förra gången...
Kände exakt likadant! Har en dotter och den graviditeten var typ orosfri, inga tankar på missfall whatsoever. Nu andra graviditeten blev jag oroligare än någonsin! Kände inget alls typ. Tog cb digital som visade fel veckor, visade för lite veckor för veckan jag var. Googlade och såg att det inte brukar vara så positivt. Detta var två veckor innan blödningarna. Mådde SÅ dåligt. Tog nytt cb, samma resultat. För få veckor. Fattade att det stannat av men hoppades in i det sista :/
Hoppas symtom kommer i våra nästa graviditeter, även om det inte är någon garanti så kan det ju lugna lite iaf.