Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Beklagar din sorg! Fick missfall i september så jag vet hur det känns. Vilken vecka är du i?
Vecka 8. Det är superjobbigt det här!
Har du pratat med någon i sjukvården så du fått bekräftat att det är missfall? Blöder du bara lite än så länge? Är detta din första graviditet? Du får skriva meddelande till mig privat om du vill. Har själv känt stort behov av att berätta om missfallet, så det är bara att skriva ifall du vill. Vet att det är skitjobbigt! Kram!
Har du pratat med någon i sjukvården så du fått bekräftat att det är missfall? Blöder du bara lite än så länge? Är detta din första graviditet? Du får skriva meddelande till mig privat om du vill. Har själv känt stort behov av att berätta om missfallet, så det är bara att skriva ifall du vill. Vet att det är skitjobbigt! Kram!
Åh så jobbigt att bara gå o vänta. Jag fick mitt missfall i v13 och blödde väldigt kraftigt! Nu väntar jag på ÄL för att förhoppningsvis pricka rätt
Hur gamla är de andra barnen?
Åh så jobbigt att bara gå o vänta. Jag fick mitt missfall i v13 och blödde väldigt kraftigt! Nu väntar jag på ÄL för att förhoppningsvis pricka rätt
Hur gamla är de andra barnen?
Det är inte så att mannen också ändrat sig nu då, och vill ha fler? För suget blir verkligen mycket värre efter ett missfall, man hinner ju känna att man ska få ett till liksom. Eftersom jag väntade mitt fjärde barn så växte magen ganska snabbt och jag hunnit fått en liten bula. Hade börjat kolla lite efter mammabyxor, och många visste ju om att jag var gravid. Efter v12 ska ju största risken vara över, men oj vad lurad jag blev! Blir det en nästa gång så tänker jag inte andas ut förren bebis är född...
Tycker inte du ska gå efter din statistik, även om jag förstår att du gör det.... Du har ju två barn redan så du VET ju att du kan få barn. Om mannen ändrar sig och är med på ett till barn så kör! Chansa! Nästa gång är det din tur!
Det är inte så att mannen också ändrat sig nu då, och vill ha fler? För suget blir verkligen mycket värre efter ett missfall, man hinner ju känna att man ska få ett till liksom. Eftersom jag väntade mitt fjärde barn så växte magen ganska snabbt och jag hunnit fått en liten bula. Hade börjat kolla lite efter mammabyxor, och många visste ju om att jag var gravid. Efter v12 ska ju största risken vara över, men oj vad lurad jag blev! Blir det en nästa gång så tänker jag inte andas ut förren bebis är född...
Tycker inte du ska gå efter din statistik, även om jag förstår att du gör det.... Du har ju två barn redan så du VET ju att du kan få barn. Om mannen ändrar sig och är med på ett till barn så kör! Chansa! Nästa gång är det din tur!
Jag har känt precis samma sak. Detta kommer uppta mina tankar tills en ny graviditet kommer. Kommer inte kunna sluta tänka på detta tills dess. Har gått lite mer än en månad men jag tänker på det dagligen. Det finns så många saker som påminner. Och alla gravida magar överallt! När min man sa efter missfallet att han inte ville försöka igen var det som om nån drog undan mattan under fötterna... Blev helt tom, hade nu inte bara förlorat detta barn, utan mitt framtida också!! Kändes fruktansvärt!!! Nu har han hunnit ändra sig och vi satsar på ÄL i november . Din man kanske bara behöver lite tid på sig.
Fick mf i söndags i v 15 som gjorde att jag fick besöka akuten två gånger och bli inlagd på gyn efter varje besök på akuten. Fick nämligen blodbrist och kanske en infektion så det blev en påse blod och antibiotika. Det skrämmer mig att detta kanske kommer att hända igen men det är visst inte jättevanligt så risken är inte så stor. Vågar inte satsa på att bli gravid för tidigt iaf utan låta min kropp få läka för detta tog väldigt hårt på kroppen. Men karlen är positiv till att börja försöka i januari. Undviker allt med barn just nu för man blir påmind.