Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hej alla! Fick missfall för ungefär två månader sen. Sista frysta embryot vi hade kvar från ivf, och ingen möjlighet att göra en ny med samma donator. Det känns JÄVLIGT tungt måste jag säga. Trycker undan det och försöker se framåt, det funkar ganska bra men ibland kommer det över mig hur krångligt och orättvist det känns. Vill liksom skrika ut att vi har det enormt svårt (de på jobbet vet inte ens att min man är steril och hur krångligt vi har haft det på vår resa till barn).
Hej... Beklagar ditt missfall... Vet hur det känns.. Jag har haft 3 mf oxå och 2 barn har det blivit... En kemisk graviditet i maj i år...
Ett ma i v 13(17) som var det som tog rejält på psyket... :( nu försöker jag överväga om vi ska försöka igen eller om vi blivit så oroliga av det som hänt... Känns bara som alla är gravida runt om kring...
Den största fyller tio om en vecka och den lilla är sex. Mannen vill egentligen inte ha fler, men jag har ju blivit skitsugen ny när jag fick vara gravid i åtta veckor. Sen tycker jag att jag har rätt usel statistik. Fem graviditeter, men bara två barn. De andra tremissfall. Två missfall innan första barnet, ett i v6 och ett jättejobbigt i v9 där jag blev inlagd och fick morfin. Kanske onödigt att försöka med en till ens när missfallsstatistiken ser ut så.
Missfall i v13 måste vara hemskt! Då tror man ju risken ska vara borta.
Å vad tråkigt... Beklagar.. hur kommer ni gå vidare?
Hej alla! Fick missfall för ungefär två månader sen. Sista frysta embryot vi hade kvar från ivf, och ingen möjlighet att göra en ny med samma donator. Det känns JÄVLIGT tungt måste jag säga. Trycker undan det och försöker se framåt, det funkar ganska bra men ibland kommer det över mig hur krångligt och orättvist det känns. Vill liksom skrika ut att vi har det enormt svårt (de på jobbet vet inte ens att min man är steril och hur krångligt vi har haft det på vår resa till barn).
Jag har precis tagit tabletterna för att stöta ut det sista av resterna. Och jag är jätterädd efter en snabb sökning på internet har jag förstått att en del får superont, värre än förlossning!!! Så jag är ganska så rädd nu
Det är väldigt olika men jag hoppas du inte får så ont... Jag fick oxå ta tablett för o få ut mitt foster i v 13 som dött... kommer inte i håg smärtan riktigt. Men vet att det gick över ganska fort.. Så jag håller tummen att du slipper gå igenom för mycket...
Jag har precis tagit tabletterna för att stöta ut det sista av resterna. Och jag är jätterädd efter en snabb sökning på internet har jag förstått att en del får superont, värre än förlossning!!! Så jag är ganska så rädd nu
Hoppas också jag slipper någon större smärta.. Det kanske är bra att du inte kommer ihåg smärtan. När fick du missfall?
Hoppas också jag slipper någon större smärta.. Det kanske är bra att du inte kommer ihåg smärtan. När fick du missfall?
Tabletterna hjälpte ingenting. Kände inget, blödde inget. Så nu lär det ju bli skrapning.. Vet inte om jag ska ringa eller bara vänta till måndag då jag ska på återbesök.
Tabletterna hjälpte ingenting. Kände inget, blödde inget. Så nu lär det ju bli skrapning.. Vet inte om jag ska ringa eller bara vänta till måndag då jag ska på återbesök.