Fler som håller på att få mf just nu?
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Hur mår ni? Jag bara gråter och ylar här hemma. Hade tänkt gå och jobba i väntan på att den stora blödningen kommer men fick ge upp det. :(
Här är det varken äl eller mens på g :/ Börjar bli segt nu, denna väntan. Gott nytt år alla! Nästa år är det vårt år
Här är det dag fyra här. Blödde massor i två och en halv dag. Sen har jag bara blödit väldigt sparsamt. Konstigt att det blir såhär efter missfall.
Ja, allt är alltid normalt verkar det som, när man själv tycker att ha sex vid äl, bli gravid och inte få mf borde vara normalt. :) Men vi är ju många många som råkat ut för det.
Var för övrigt på nyårsfest med en höggravid tjej och det gjorde lite ont i hjärtat.
Det kan ju vara riktigt jobbigt att vara med barn och jag minns själv att jag klagade på det ena och det andra men tänker att om jag får en ny chans och får bli mamma igen ska jag inte klaga så mycket utan försöka uppskatta varje stund och vara lite mer närvarande i nuet och försöka njuta.
Hej igen tjejer, hur har det gått för er? Jag blev gravid igen och än så länge har det gått bra. Hade en blödning i vecka 15 och var helt säker på att det var kört igen men är nu i vecka 21 och har sett bebisen och allt verkar fint. Kram.
Hej igen tjejer, hur har det gått för er? Jag blev gravid igen och än så länge har det gått bra. Hade en blödning i vecka 15 och var helt säker på att det var kört igen men är nu i vecka 21 och har sett bebisen och allt verkar fint. Kram.
Jag blev raskt gravid igen men fick veta på ett vul i v8 att det var ett ma trots höga hormonnivåer. Vi väntade nån vecka på att det skulle komma ut men det gjorde det inte. Blev medicinsk abort som sen blev en skrapning när jag ff blödde efter sju veckor. Skapades för fyra veckor sen och har precis haft min första mens (och äntligen fått börja ligga igen efter detta gigantiska uppehåll! ) Nu kör vi!
Tack alla! Början av september är det beräknat. Det här kanske låter jättetöntigt men en grej jag testade både när vi försökte och sen jag blev gravid var att vara varm om fötterna hela tiden. Läste att det var något gammalt knep. Slutade även helt med kaffe då jag också läst att koffeinet kan bidra till tidiga missfall. Förmodligen bara en massa skrock men för mig kändes det skönt att göra något (förutom att försöka pricka ägglossningen).
Ankan - vad tråkigt! :( Håller tummarna för er alla nu.