Orkide skrev 2015-11-26 12:33:58 följande:
Jag tror känslorna kommer gå upp och ner i omgångar tills plusset kommer igen o då börjar oron för ytterligare ett mf/ma. Vi får hoppas att vi blir gravida snart igen.
Fick veta att en granne ska ha barn i juni. Samma månad som mitt barn skulle kommit
Kul att se den magen växa o påminna mig..
Det tror jag också, samt nu känner jag mig redo att bli gravid, det gjorde jag inte med den graviditeten. Verkade som om min hjärna behövde ett mf för att fatta att den är redo för och vill ha barn. Fyller ändå 33 om 2 månader och alla som inte har vetat att jag innan inte tänkte ha barn alls frågade ju om det inte var dags snart.
Usch stackare, har en kompis som ska ha en månad innan jag var beräknad så henne har jag för tillfället inte ork att träffa alls, så vet hur det är. Samt hon är en sådan som hade gravidmage tidigt.
Orkide skrev 2015-11-26 18:54:55 följande:
Så hemskt att få missfall igen. Det räcker ju verkligen med en gång, man borde inte behöva gå igenom detta alls. Kram
Detta är så jäkla psykiskt jobbigt två veckor och två dagar sen jag fick mf o tiden känns som ett halvår.
Är det bara jag som känner såhär med tiden?
Du är inte ensam om att känna så med tiden, på söndag är det 4 veckor sen mitt mf och det känns som om det är i en helt annan livstid det hände i.
Anonym (Beklagar) skrev 2015-11-26 12:45:12 följande:
Äl kommer ganska snabbt tillbaka. Jag hade mens en gång o äl sen gravid igen månaden efter så det går fort. Nu fick jag ju mf den gången med men det kommer gå bra för dig.
Beklagar. Tråkigt med ännu ett mf. Tror nog mitt äl är på väg, hade flytningar idag och har haft ökade sexlust i en vecka nu så förhoppningsvis är det på g. Jag känner nämligen inte av så mycket när äl och mens ska komma, tur nog kan man nästan klocka den så regelbunden som den är.