Det där med o känna av äl o mens är ju olika.. Jag känner av äl mer än mensen faktiskt... Mer ont vid äl än mens.. Så det är olika..
Det där med o träffa folk som är gravida har man tyvärr väldigt svårt med... Det är ett hårt slag varje gång man får se gravid... Men det blir oxå lättare när man fått tiden.. Och många förstår inte heller varför man tar avstånd från dom som är gravida... En vän till mig sa att när jag fått mitt ma så sa hon att förlusten är inte lika stor som o förlora ett riktigt barn... förstod inte hur man kunde säga så... För mig va det en förlust... Jag fick se detta foster med ben o armar efter jag fick ut det... (Miniförlossning) o mina känslor var dem samma som om jag hade haft min son där... Tro mig... Så dom som intr gått i genom samma har inte en aning om vad du har för känsla.. Så du får känna som du vill.. O behöver inte känna att du ska vara med gravida vännen.. Hon måste förstå dig med... Blev lite annat skrivet.. Hoppas du ändå förstår vad jag menar...
Bozzy skrev 2015-11-27 01:05:21 följande:
Det tror jag också, samt nu känner jag mig redo att bli gravid, det gjorde jag inte med den graviditeten. Verkade som om min hjärna behövde ett mf för att fatta att den är redo för och vill ha barn. Fyller ändå 33 om 2 månader och alla som inte har vetat att jag innan inte tänkte ha barn alls frågade ju om det inte var dags snart.
Usch stackare, har en kompis som ska ha en månad innan jag var beräknad så henne har jag för tillfället inte ork att träffa alls, så vet hur det är. Samt hon är en sådan som hade gravidmage tidigt.
Du är inte ensam om att känna så med tiden, på söndag är det 4 veckor sen mitt mf och det känns som om det är i en helt annan livstid det hände i.
Beklagar. Tråkigt med ännu ett mf. Tror nog mitt äl är på väg, hade flytningar idag och har haft ökade sexlust i en vecka nu så förhoppningsvis är det på g. Jag känner nämligen inte av så mycket när äl och mens ska komma, tur nog kan man nästan klocka den så regelbunden som den är.