• missmissis

Gravid efter IVF hösten 15

Tänkte skapa en tråd för oss kämpare som äntligen plussat så vi kan följas åt under graviditeten. Första barnet eller syskon.

Har ett barn med hjälp av IVF och är äntligen gravid efter många försök. BF maj 2015.

Välkomna!

• Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15
  • TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-22 18:21:31 följande:

Och jag har tvärtom problem!!! Vågar knappt fisa längre haha

Haha nej men stackare!! Va hemskt!! Haha
  • frucgsvensson

Här är en till med hård mage! Jag har blitt tvungen att kika vid flera tillfällen för att se så att jag inte blöder från baken, och har då sett att avföringen ser ut som väldigt osmält mat!? Hahah, alltså ursäkta.

• TwinkyIVF
    frucgsvensson skrev 2015-10-22 19:13:10 följande:

Här är en till med hård mage! Jag har blitt tvungen att kika vid flera tillfällen för att se så att jag inte blöder från baken, och har då sett att avföringen ser ut som väldigt osmält mat!? Hahah, alltså ursäkta.

Jag har blödit vissa gånger till och med :( Haha ja men man tittar ju ibland från att se vad som är fel .
  • Sälma Riit

Haha, samma här! Känns som att det har med mina kräkningar att göra, att magen är i allmänt uppror.
  • Frutopia
    ettplusettlikamednoll skrev 2015-10-22 15:34:52 följande:

Hehe.. Jag har druckit en halv flaska Friggs plommonjuice och ätit en matsked linfrön i morgonmuslin varje dag.. Det "lenar upp" ;) Så det får bli mitt tips till dig..

Tack för tipset :) det blev en resa till affären för att fylla på med fiberrika saker. Motion ska ju också hjälpa men jag orkar knappt gå från soffan till sängen på kvällarna. Känns hårt att jobba heltid i denna fas.
  • Frutopia

Nej!! Stackare haha.
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2015-10-22 20:21:36 följande:
    Haha, samma här! Känns som att det har med mina kräkningar att göra, att magen är i allmänt uppror.
    Jag kräks genom rumpan då hahah
  • Hoppsan2016
    Frutopia skrev 2015-10-22 20:52:18 följande:
    Nej!! Stackare haha.
    Japp, tur att jag jobbar hemifrån haha
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15