• missmissis

Gravid efter IVF hösten 15

Tänkte skapa en tråd för oss kämpare som äntligen plussat så vi kan följas åt under graviditeten. Första barnet eller syskon.

Har ett barn med hjälp av IVF och är äntligen gravid efter många försök. BF maj 2015.

Välkomna!

• Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15
  • TwinkyIVF

4 november har vi dags för första VUL. Längtar ihjäl mig! Jag kommer då enligt barnmorskan vara 7+0 den dagen!

• frucgsvensson

Någon annan som känt små hugg och stick i magen i vecka 8? Känner det nu nästan hela tiden. Det pirrar liksom och drar också.

• Sälma Riit
    frucgsvensson skrev 2015-10-21 17:29:16 följande:

Någon annan som känt små hugg och stick i magen i vecka 8? Känner det nu nästan hela tiden. Det pirrar liksom och drar också.

Hela iden :)
  • No Ka Oi
    frucgsvensson skrev 2015-10-21 17:29:16 följande:

Är oxå i vecka 8. Känner liknande fast det var mer för ett par veckor sedan.
  • No Ka Oi
    hatten skrev 2015-10-21 15:50:32 följande:

Idag fick vi se det lilla hjärtat slå! <3 Allt såg bra ut och 7+1 vecka stämde :)

Grattis!
  • No Ka Oi

Nu har jag oxå sett ett pickande hjärta! Och jag har hört av mig till MVC för att få tid till inskrivning. Får samma BM som förra gången vilket känns bra.

• frucgsvensson
    Sälma Riit skrev 2015-10-21 17:31:05 följande:

Hela iden :)

No Ka Oi skrev 2015-10-21 17:46:10 följande:

Är oxå i vecka 8. Känner liknande fast det var mer för ett par veckor sedan.

Okej! Skönt att höra att det är fler. Är det någon slags växtvärk tro?
  • hatten
    TwinkyIVF skrev 2015-10-21 17:04:42 följande:

4 november har vi dags för första VUL. Längtar ihjäl mig! Jag kommer då enligt barnmorskan vara 7+0 den dagen!

Tiden går snabbt ska du se! Hoppas allt går bra!
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15