Frutopia skrev 2015-10-02 20:52:15 följande:
Gud vad världen är liten :) min behandlade läkare ville göra vul, så det blir den 20/10. Känns som en evighet...jag håller med att de har varit jättebra, fräscha lokaler och sympatiska läkare och bm. Var detta ditt första ivf? Hur känner du dig? Jag känner faktiskt inte så mkt förutom brösten har växt minst en storlek och ömhet som ökar, gå knappt att kramas :). Enda minus är att de vill att jag kör lutinus fram till vul. De är osäkra på om jag producerar eget progestoron, självklart står man ut för ändamålet, men fräsch känner jag mig inte..förresten heter du Linda?
Åh, jag har inte förrän den 27, känns som en pina att vänta så länge! Helst vill man ju kika varje dag om det var möjligt, men det är väl inte heller så bra, haha.
Japp, detta var första ivf, för dig också? Jag har bara lite molvärk som kommer och går, inget direkt påtagligt :(
Du kan inte ta något blodprov för att se om du procerar progestoron? Fast det kanske är riskfyllt om du måste sluta med lutinus? :( Själv glömde jag helt av att fråga om jag skulle fortsätta mef lutinus eller inte, så jag har inte vågat sluta helt. Tar en tablett om dagen nu tills de är slut :/
Haha jaa, jag heter Linda, du också?