frucgsvensson skrev 2015-09-26 15:27:49 följande:
Jag hoppar försiktigt in här. Fick ett "gravid 1-2" redan på ruvardag 6 med en 5 dagars blastocyst. Är såååå rädd för missfall nu. Har haft ett tidigare, ett mycket tidigt. Enligt en app är det BF 10 juni. Är alltså bara i vecka 4.
Hur kände ni i början? Jag har känt mycket redan efter jag testat positivt. Det har dragit och värkt rätt rejält i magen. Ont i ljumskarna, känns som jag sträckt dom på något vis.
Jag förstår vad du menar med "försiktigt" man vågar ju knappt skriva att det funkat utan att vara rädd att man måste bita sig i tungan! Är också livrädd för missfall. Tar varje dag som en vinst! En dag i taget!
Använder också en app, går in i den flera gånger om dagen... men det händer ju tyvärr inte magiskt för det, vill ju att det ska stå V18 eller nåt haha.
När jag va i samma vecka som du så kände jag lite ömma bröst, dragande, stickande och molande i livmodern och ett litet illamånde.
Nu känner jag mest av brösten och känner av livmodern lite mer sällan. Illamåendet kommer svagt då och då men inte lika mycket som för en vecka sen :)