Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Ursch stackars små :( hoppas att de mår bättre.
Tänkte höra ang. Bok klubb för våra småttingar. Finns det någon bra?
Elr vänta tills typ 1 års ålder?
Ursch stackars små :( hoppas att de mår bättre.
Tänkte höra ang. Bok klubb för våra småttingar. Finns det någon bra?
Elr vänta tills typ 1 års ålder?
Fick bli en tur till akuten idag så lillans feber gick upp till 40,5 fastän hon hade Ipren i kroppen. Vi var mest oroliga för att det var en ny njurbäcksinfektion och de kunde tyvärr vaken bekräfta eller dementera vår oro utan en odling på hennes urin :( Vi fick penicillin med oss hem till idag och imorgon och på tisdag får vi besked på odlingen, då får vi se om vi ska ha mer penicillin eller inte. De tyckte det var lika bra att påbörja en penicillinkur om det skulle visa sig vara en njurbäcksinfektion och inte hela världen att ta penicillin i två dagar om det inte är det. Tycker feber går ner bättre med Ipren men läkarna sa att om man haft problem med njurarna ska man helst inte ta Ipren då den kan påverka njurarna så nu är vi tillbaka på alvedon. Förbereder mig för ännu en jobbig natt......