• Blicka

Majbebisar 2015

Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.

• Svar på tråden Majbebisar 2015
  • malle88
    Blicka skrev 2016-01-24 12:15:33 följande:
    Jag är socionom o jobbar med barn som misstänks fara illa. Jättespännande jobb!
    Det låter spännande men svårt. Det är säkert fler än man tror som far illa. Men det är säkert skönt när man löst problemen för ert barn
  • malle88
    malle88 skrev 2016-01-25 09:28:19 följande:
    Det låter spännande men svårt. Det är säkert fler än man tror som far illa. Men det är säkert skönt när man löst problemen för ert barn
    *ett barn
  • malle88
    Tjej78 skrev 2016-01-24 18:05:31 följande:
    Då är det kanske dig jag ska vända mig till om tips och råd för att slippa fler njurbäcksinflammationer ;)
    Jag jobbar som redovisningskonsult på en revisionsbyrå. Det låter kanske inte så kul och spännande för er andra men för mig som brinner för siffror och matematik är det ett toppenyrke :)
    Haha kan inte mycket om barn, vi har en medelålder på 88 år ;)

Har du eget företag, om du är konsult?
  • malle88
    Blicka skrev 2016-01-25 09:06:30 följande:

Inatt sov lillan till 5.20 i ett svep! Tjoho! Dessutom somnade hon om själv när hon vaknade (dock efter blöjbyte eftersom blöjan läckt) men inte mamma ;) nåja så kan det vara! Ikväll måste vi sänka spjälsängen igen, för nu drar sig lillan upp till stående på knä så bara en tidsfråga innan hon står på benen! Idag står tvätt o lite vila på schemat. Borde fixa fotoböcker för 2014 o 2015, kanske lagom ansträngande aktiviteter när man inte är helt kry (åkte på förkylning i lördags...)

Gött, hoppas hon fortsätter så :)

Sängen måste vi med sänka, även om hon typ aldrig sover där ;)

Vi har också hemmadag idag, borde väl städa och tvätta lite med :)
  • Tjej78
    Blicka skrev 2016-01-25 09:06:30 följande: