Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Ja, när hon var 3 månader fick hon sin första njurbäckeninflammation. Då var vi inlagda i 4 dagar och hon fick penicillinet intravenöst. Har man haft det en gång kan man lätt få det igen och tydligen ännu lättare när man sitter på kalla golv och leker.....
Det märks att det är en jobbig period för lillan nu. Hon har inte tålamod att äta, att sova är rena karusellen, leker själv typ en sekund innan hon tröttnar, hon kryper iväg och upptäcker att jag är för långt borta och blir rädd. Hoppas det går över, så hon mår bättre snart.
Hur har ni de? :)
Tack ni som svarat ang mina sömnfrågor. Tror jag låter lillan sova för länge på dagarna så jag ska minska lite och se om vi får bättre nätter.
Tack ni som svarat ang mina sömnfrågor. Tror jag låter lillan sova för länge på dagarna så jag ska minska lite och se om vi får bättre nätter.