Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Vi drömmer om större bil men nu är det denna vi har. Väldigt skönt att alla får plats iaf! Förstår att det kan vara svårt för er med, har ni stora hundar?
Just det - lillan har idag dragit upp sig stående på fötter längs med soffan!
Grattis till er lilla kille och Välkommen in hit :)
Kan tyvärr inte svara på din fråga :/ då vår lilla sover väldigt bra just nu (peppar peppar)
Men som ett förslag ovan så kansle ni kan se över hur han sover under dagtid?
Tack. Jag vet inte va vi ska hitta på för att få honom att somna för natten och inte vakna efter 2 timmar o vara pigg.
Han sover 1.5 tim på fm och 1 timme mellan 14-15 på em så tycker att han borde sova för natten när vi lägger honom vid 19.
Någon som har nåt tips på vad vi kan testa?
Tack. Jag vet inte va vi ska hitta på för att få honom att somna för natten och inte vakna efter 2 timmar o vara pigg.
Han sover 1.5 tim på fm och 1 timme mellan 14-15 på em så tycker att han borde sova för natten när vi lägger honom vid 19.
Åkpåse o begagnad vagn på förskolan skulle jag ha! Då kanske det räcker med fleeceställ att sova i vår o höst?! Skönt att ni sökt plats iaf.
Tråkigt med sjuka även hos er... Hoppas det vänder för er. Är själv lomhörd idag på ett öra så jag hoppas att det inte blir öroninflammation för egen del också. :(
Ang vagn o framåtvänt, jag brukar vilja ha mina mot mig så länge det går. Mysigt att se varandra då man pratar. Min mellan på 2 1/2 väljer väg själv (kan byta håll på vagnen) o han varierar sig!