Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Usch för hosta :( vi har ju tyvärr hostat mer eller mindre i två månader så har inga bra tips men googla på lök, huskurer o hosta (ja jag var desperat häromdagen - haha) men vet inte om det funkar.
Hur känns era små på nätterna? Vår lilla kille känns så kall. Då har han ändå pyjamas och vårt tjocka täcke på sig. Han känns kall på nacke och mage.
Just inatt har han sovit väldigt oroligt. Vilket resulterat i en gnällig bebis idag. Bara nöjd i famnen.
Hur känns era små på nätterna? Vår lilla kille känns så kall. Då har han ändå pyjamas och vårt tjocka täcke på sig. Han känns kall på nacke och mage.
Just inatt har han sovit väldigt oroligt. Vilket resulterat i en gnällig bebis idag. Bara nöjd i famnen.
Serah - vad kör ni för bil förresten? Ni har ju också tre barn. Vi har fått erbjudande att köpa en Chrysler Grand Voyager men är lite osäker. Läser så mkt negativt om den...
Vår lilla sover i pyjamas. Täcke ibland men hon snurrar så! Ligger inte kvar. Ibland är hon lite sval om fötter men hon verkar inte sova oroligt för det.
Jobbigt med gnällig bebis.
Nacken brukar ju vara bra att känna på men samtidigt låter det ju som att han borde vara varm om ni har täcke på!
Bil är ett projekt... Vi behöver ju egentligen inte byta men då erbjudandet dök upp måste vi iaf undersöka saken.
Håller tummar det är bra med lilla livet i magen! Har du haft mer blödningar? Hur mår du i övrigt?
Hon har pyjamas med fötter och täcke. Tycker det verkar varmare med fötter men jag inbillar mig nog bara ;) hon ligger alltid helt stilla så hon tar aldrig av sig täcket. Har ni provat sovpåse?