Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Ny kur för lillan, denna gång 7 dagar med amimox! Nu hoppas jag det vänder.
Ny kur för lillan, denna gång 7 dagar med amimox! Nu hoppas jag det vänder.
Idag trillade lillan ner från sängen :( maken låg bredvid och sov och jag vände ryggen till en sekund och så slog hon i golvet. Smällen nät huvudet slog i golvet var inte rolig. 1177 tyckte vi kunde stanna hemma och observera henne. Så har hon två hökar över sig, haha
Nattuggla här - gav upp läggningen nu. Inte trött utan ställer sig bara o skakar galler o skriker i spjälsängen! Jag som hade sett framemot lite tid utan barn innan läggdags...
Här har båda tjejerna drabbats av hosta, så drygt, brukar vara så långvarigt..... Den stora klara det bra, sover igenom det (och ingen napp som flyger iväg) och sen kan man ju ge henne på hostdämpande och slemlösande om det skulle behövas. Värre med lillan för hon har napp och så fort hostar försvinner den och då blir hon ledsen. Sen finns det ju inget att ge dessa små, varken dämpande eller lösande :( Någon som har tips? Ser fram emot en jobbig natt.....
Här har båda tjejerna drabbats av hosta, så drygt, brukar vara så långvarigt..... Den stora klara det bra, sover igenom det (och ingen napp som flyger iväg) och sen kan man ju ge henne på hostdämpande och slemlösande om det skulle behövas. Värre med lillan för hon har napp och så fort hostar försvinner den och då blir hon ledsen. Sen finns det ju inget att ge dessa små, varken dämpande eller lösande :( Någon som har tips? Ser fram emot en jobbig natt.....
Tjej78 hur blev natten?
Tjej78 hur blev natten?