Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Hur har ni det vid blöjbyten och påklädning? Här är det ju helt omöjligt! Lillan snurrar som en propeller och kryper iväg. Skaffade up and go och det går bättre iallafall ^^
Idag trillade lillan ner från sängen :( maken låg bredvid och sov och jag vände ryggen till en sekund och så slog hon i golvet. Smällen nät huvudet slog i golvet var inte rolig. 1177 tyckte vi kunde stanna hemma och observera henne. Så har hon två hökar över sig, haha
Idag trillade lillan ner från sängen :( maken låg bredvid och sov och jag vände ryggen till en sekund och så slog hon i golvet. Smällen nät huvudet slog i golvet var inte rolig. 1177 tyckte vi kunde stanna hemma och observera henne. Så har hon två hökar över sig, haha
Usch nej :( det går ju verkligen superfort nu som dom far fram. Tror säkert det gick bra men bra ni har koll.
Åh nej nej ursch! Tror också att det gick bra, annars hade hon nog sagt till på ett elr annat sätt.
Hmm okej, tänkte köpa den nya kronan sulkyn, är det samma klumpighet på den du har tro?
Är så sugen på en sån o sälja min Emmaljunga.
Men som någon sa. Kanske det va blicka?
Men iaf att ha möjlighet att vända beroende på hur bebis är o det finns ju inte på kronan :/
Åh nej nej ursch! Tror också att det gick bra, annars hade hon nog sagt till på ett elr annat sätt.
Vad skönt att höra! Att kittla under fötterna var det tips från 1177?
Lillan har var i örat fortfarande så även jag måste ringa sjukvården idag igen. Kpvepeninkuren är nu slut o man kan tycka att varet borde ha gett med sig om det hjälpt men vad vet jag?!