Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Tror ni inte jag måste ta en till kur med penicillin?! Lungröntgen idag då febern kommit tillbaka o jag känner mig åter rejält risig... Nu måste det väl vända?!
Tror ni inte jag måste ta en till kur med penicillin?! Lungröntgen idag då febern kommit tillbaka o jag känner mig åter rejält risig... Nu måste det väl vända?!
Hej allihop?! Jag o min sambo blev föräldrar för första gången i maj till en liten kille. Han är en fantastisk pojk men vi får ingen ordning på sömnen????
Finns det nån som har eller känner igen detta o kan hjälpa oss med tips?
Vi lägger honom mellan 19-20 på kvällarna, sover ca 2 timmar o sen är han klarvaken o vägrar somna om???? känns som han kommit in i en ond cirkel att vakna efter ett par timmar????
Någon som har nåt förslag på hur vi ska kunna bryta detta
Just det - lillan har idag dragit upp sig stående på fötter längs med soffan!
Det är det o det hade jag förra omgången med bara det att då var det höger sida - nu vänster. Så första kuren slog inte ut allt o därför ny omgång. Så jag mår skit kan man säga...mellan har däremot fått i sig lite middag o tre glassar så hopp om livet just nu iaf. Nu lägga lillan.