• Blicka

Majbebisar 2015

Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.

• Svar på tråden Majbebisar 2015
  • malle88
    Blicka skrev 2016-01-12 14:28:29 följande:

Oj vad det utforskas här! Lillan kryper runt o petar, vänder, vrider på allt hon kommer åt. Nu har hon hittat dvd-fodralen - himmelriket för tösen, not so much för mamma som får städa en del men visst hellre fodral än kontakter o sladdar!

Vad roligt att hon kryper och är så nyfiken!

Sladdar är det bästa som finns tycker lillan, tycker inte mamma och pappa ;) hon drar ur och stoppar dem i munnen :/ men hon tar ju städa till helt nya nivåer iallafall, här ser ut som ett bombnedslag ^^
  • Blicka
    malle88 skrev 2016-01-12 16:30:41 följande:

Sladdar är det bästa som finns tycker lillan, tycker inte mamma och pappa ;) hon drar ur och stoppar dem i munnen :/ men hon tar ju städa till helt nya nivåer iallafall, här ser ut som ett bombnedslag ^^
    Mm barn är bra på o stöka till - vi vuxna med... Vi har börjat med plockstäd efter middagen där alla hjälps åt o sen slås TVn på. Bra morot för de äldre att städa!
  • Blicka
    Tjej78 skrev 2016-01-12 13:04:20 följande:
    Gör du?!?! Tack!! Kanske någon inställning då som vi andra missar eftersom vi inte får det att funka eller rättare sagt ser bilderna....
    Nu har jag också sett fina tjejerna tog o kikade via hemsidan o inte via appen.
  • Tjej78
    malle88 skrev 2016-01-12 16:24:45 följande:
    Tydligen ska man inte kunna se dem om man tittar appen(?). Jag använder webbversionen men kan tydligen inte ladda upp nåt... :(
    Aha, det förklarar varför jag inte ser dom!
  • Tjej78
    Blicka skrev 2016-01-12 22:02:40 följande:
    Nu har jag också sett fina tjejerna tog o kikade via hemsidan o inte via appen.
    Tack :)
  • Tjej78
    malle88 skrev 2016-01-12 16:30:41 följande:

Vår tjej gillar själva kontakten i väggen, det ogillas verkligen av mamma och pappa!! Vi har förvisso helt nydragen el med barnsäkra kontakter överallt i hela huset (fick göra det när vi köpte det för 4 år sedan) men ändå!!
  • malle88
    Tjej78 skrev 2016-01-12 22:47:46 följande:

Vår tjej gillar själva kontakten i väggen, det ogillas verkligen av mamma och pappa!! Vi har förvisso helt nydragen el med barnsäkra kontakter överallt i hela huset (fick göra det när vi köpte det för 4 år sedan) men ändå!!

Låter skönt, vi bor i ett hundra år gammalt hus och då verkar inte sånt varit så stort :P
  • Blicka
    malle88 skrev 2016-01-13 11:59:39 följande:

Bvc idag. 8,2 kilo och 70 cm lång, stora damen :)

Vad roligt :) vi ska på BVC på tisdag nästa vecka. Nyfiken på vikt o längd. Lillan kan fortfarande ha vissa kläder i 68 men 74 gör intåg i garderoben!
  • malle88
    Blicka skrev 2016-01-13 12:22:03 följande:

Vad roligt :) vi ska på BVC på tisdag nästa vecka. Nyfiken på vikt o längd. Lillan kan fortfarande ha vissa kläder i 68 men 74 gör intåg i garderoben!

Vi har allt från 62-74 nu. Det är svårt med storlekar. Hm ät små och pop gigantiska tycker jag :)
Svar på tråden Majbebisar 2015