Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Hoppas det går bra idag malle!
Oj kan man få återfall i magsjuka? Det visste jag inte. Det här var faktiskt första gången jag drabbades av magsjuka så jag har inte så mycket erfarenhet av det.
Malle - nej om det blir förkylning :( hoppas ni grejar det över helgen! Hoppas det gått bra idag på fsk.
Idag har lillan varit själv i en i en halv timme på fsk. Jag satt i ett annat rum o det gick så bra. Nästa vecka ska vi testa vila.
Förkylda blev vi här iaf men inte så illa. Idag har fsk varit stängd så imorgon kör vi vidare med inskolning. Dagen idag kändes som sista föäledigadagen o den kunde inte ha blivit bättre. Mys med ungarna, träffat vän o hennes barn o ute typ hela dagen. Åh vad jag älskat livet som föäledig :) nu jobb om en vecka o jag hoppas på att snabbt komma in i det med.
Imorgon börjar jag jobba igen. Nu ska rutiner sätta sig o tre barn iväg till sitt på morgnarna. Kommer säkert vara helt slut när nästa fredag... Men men nu är vi här o det kommer snart flyta som om jag inte gjort annat.
Hur har ni andra det?
Imorgon börjar jag jobba igen. Nu ska rutiner sätta sig o tre barn iväg till sitt på morgnarna. Kommer säkert vara helt slut när nästa fredag... Men men nu är vi här o det kommer snart flyta som om jag inte gjort annat.
Hur har ni andra det?
Idag fick lillan ett leksakssvärd petat i ögat. Det började blöda o skrämde mig rejält. Hon lugnade sig fort o vi blev ordinerade ögonsalva i två-tre dagar för att hjälpa läkningen. Läskigt! Är nu hemma o vabbar med ena brorsan, en vecka på jobb o sen vabb. Börjar ju bra eller inte...
Idag fick lillan ett leksakssvärd petat i ögat. Det började blöda o skrämde mig rejält. Hon lugnade sig fort o vi blev ordinerade ögonsalva i två-tre dagar för att hjälpa läkningen. Läskigt! Är nu hemma o vabbar med ena brorsan, en vecka på jobb o sen vabb. Börjar ju bra eller inte...
Hej! Vad tråkigt att höra att hon skadade ögat blicka! Hoppas hon mår bättre! Funkar det annars bra för henne på förskolan?
Låter tufft malle! Hur har det gått nu i veckan? Är så hemskt att se när de blir så ledsna.
Vi håller på med inskolningen nu men jag är rädd för att det blir tufft. Min man fick prova att lämna en stund igår men de fick ringa tillbaka honom eftersom de inte kunde trösta henne. Idag ska de försöka igen.
Ögat ser fint ut tack o lov! Fsk går fint men avsked är jobbigt framförallt med mellan som blir så ledsen.
Malle - kul med pussel! Händer mkt i utvecklingen nu. Ja hur går det med lämningarna?
Summa21 - hoppas det gått bättre att lämna nu. Jobbigt om ni ska behöva oroa er.