Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Kläder efter väder är lite svårt... Ett fleeceunderställ kan ju vara ngt att köpa. Perfekt under skalkläderna!
Ja det är så svårt med kläder efter väder.
Lillan kommer sova ute oxå.
Tänker typ
Springskor, allväders, gummistövlar o ev. Kängor?
Regnkläder, vantar, mössa, fleeceställ, skalkläder samt inneskor.
Vad tror du om det? Något jag glömt? Förutom nappar o blöjor o ombytes då.
Har du bra tips på inneskor?
Ja jag tycker det är sååå jobbigt att vara borta från henne men jag har inte så mkt till val direkt. Bär börjar lillan?
Ja, jag funderar på att vänta med eget rum, elr att testa o sen går det inte får vi backa helt enkelt.
Har ni börjat med eget rum?
Vad kul med positiv inskolningsstart! Hur lång inskolning har ni? Första dagen ska vi bara vara på plats i 45 minuter. Lillan är ju van miljön sedan alla lämningar o hämtningar av storebror så jag hoppas det går bra!
Bara på några dagar nu har lillan lärt sig tre nya ord, lalle = nalle, gocka = docka, kanka/ganka = anka. Vi har läst samma bok om o om igen o när hon ser dessa saker säger hon stolt vad det är! Kul :)