AKF skrev 2015-09-18 13:52:59 följande:
Tack snälla för att du frågar! Orkade inte skriva hör igår.
Vi fick inget helt svar igår pga att de klantat sig när jag lämnade blodprov. De hade helt enkelt inte tagit det provet...
Jag var rätt besviken eftersom det varit en viss anspänning fram till ultraljudet.
Men barnmorskan sa att nacken var smal och det brukar den inte vara om något är fel.
Allt såg fint ut annars. Blir dock inte klok på veckorna. Jag sa att jag enligt tidigare mätning och beräkning var 12+4 igår. K
Ja, det stämmer bra sa bm men i papprens jag fick med mig hem har hon skrivit 13+2 enligt ultraljud.
Nu har jag iaf lämnat blodprov igen och ska få svar på hela kubtestet nästa vecka.
Men nej, vilka klantar! Åhh, förstår verkligen frustrationen och att luften gick ur er. Det är ju en STOR anspänning innan... Skönt att det såg bra ut dock! Märkligt med dagarna... Hur är det enligt sista mens? Jag har ju också haft lite märkliga UL-dateringar, ska bli intressant att se hur det blir på RUL.. Håller tummarna för att allt ser fint ut med blodprovet också, som Carabellis skriver - NUPP är ju det överlägset mest dominerande delen av provsvaret så det går säkert bra. Kram!