shecity skrev 2015-09-23 08:44:59 följande:
Mina "cravings" har än så långe varit leverpastej och juicer i alla dess former, helt OK cravings :P Men som ni skriver har jag också ibland blivit sugen på salt, då funkar olika sorters lantchips utmärkt :)
Vår BM skickade också remiss och så fick vi en lapp hem från sjukhuset att RUL var bokat 29:e oktober, som man längtar!! När jag gör RUL är jag 19+2. När har ni era bokade? Känns som mitt är ganska sent. Iof gjorde vi en exakt UL som RUL när jag gjorde mitt KUB 12+0 och då fanns alla organ på plats mm som de undersöker vid RUL, så borde väl iof inte noja över att det är RUL så sent.
Hur känner ni som har börjat berättat för det flesta nu? Fick lite kalla fötter igår när det gick upp för mig att det flesta vet att vi ska ha barn nu. Som vanligt en panik över tänk OM det händer något, då var det lättare när vi bara var några få som visste. Hur känner ni?
Jag kommer ha rul nästa v på torsdag då i v 18 +3
Jag är ju lite längre gången än flera här men när vi har berättat så har det mestadels varit positiv respons.. Tyvärr var det en människa i min släkt som sa något väldigt dumt och kränkande.. Hon sa "en del skaffar barn för pengarnas skull" Då bröt jag ihop å sa va fan tror du om mig.. Sen sa jag att jag inte ville ha nå mer kontakt med henne.. Så blocka hon på fb å hon ringer inte mig å jag ringer inte henne.. Hon ringde dock för x antal v sen å fråga om ja tagit bort hon på fb å ja sa då att jag gjort det å då tyckte hon varför då.. Va löjligt... Ja sa va fan tror du.. Jag blev jävligt ledsen å tog sjukt illa upp.. Suck suck.
Känns som ja gjorde rätt i å skita i va den människan säger... såna människor är fan inte värda ett skit som bara snackar illa... Ursäkta mitt långa inlägg.. Blev bara tuvingen att skriva av mig lite... Hoppas inte ni tycker jag överreagerade..