Nog är det bra med begagnat. I morgon ska jag på en stor klädbytardag här jag bor å jag har lämnat in till försäljning oxå. Så jag hoppas att det blir nånting sålt. Jag ska köpa en overall och lite annat smått och gott i morgon. Blir å köpa nåt unisex eftersom jag inte vet könet än.
Älskar loppisar och att fynda. Babygym behöver jag oxå köpa. Å så är jag sugen på ett spjälskydd mä mumin på. Ska kika i morgon få se
OH va jag känner små puffar från den lilla där inne. Nej nu blir det natt natt för min del.
AKF skrev 2015-09-26 07:51:48 följande:
Hej!
Vi fick vårt kub-svar till slut. Låg risk särskilt med hänsyn till min ålder enligt bm. Det kändes som en lättnad! De flyttade veckorna lite efter mätning så jag är i v15 nu, 14+4.
I förrgår kväll började jag få huvudvärk, jag har haft det til och från under graviditeten, det har känts som att det varit hormonellt för jag hittar ingen annan orsak. Den här gången höll det i sig hela natten och har fortfarande inte släppt efter 1,5 dygn. Började också kräkas i går morse och har knappt kunnat behålla vatten sen dess. Varit hemma från jobbet och helt sängliggande. Känns som ett rejält bakslag efter att jag trodde att jag lämnat det värsta av illamåendet bakom mig.
Är det någon som känner igen sig? Någon som vet vad man kan göra åt huvudvärk som inte ger med sig? Försöker få i mig vatten, lite i taget, men alvedon funkar inte för jag kräks bara upp det.
Känner igen mig i huvudvärken. Innan jag blev gravid hade jag problem med migrän. Sen har jag inte haft ont sen ja plussa men för nån vecka sedan braka helvetet lös.. Haft ont i huvet konstant i veckor
veckor. Men peppar peppar så är det bättre just nu.