God morgon, eller eftermiddag kanske. Hihi :p Här vaknade vi nämligen kl 5 idag för att man var tvungen och springa på toaletten och inte kunde somna om. Jaja så är det. Annars idag så är jag sjukt sjukt trött,ändå la jag mig tidigt igår för jag var så trött men kunde inte somna. Så trötthet,det drar ner till och ljumskar, med andra ord växtvärk och illamåendet har även kommit mer idag. kan ibland må illa på morgonen då jag tycker de är svårt och äta tidigt,men idag har jag ändå ätit frukost och druckit kaffe men mår sjukt illa sen jag åt.
När det gäller och berätta för folk hade vi tänkte vänta,som många säger vill vi inte ge förhoppningar eller glädjas för tidigt. Innan vi fick dottern fick jag 2 missfall,så försiktig denna gången,men hoppas det skall går bra. För vet inte hur jag skulle hantera ett till missfall. Graviditeten med dottern bestod nästan bara av oro hela tiden,som min bm sa sjuklig oro. Så skulle verkligen vilja få njuta mer utav denna graviditeten och mer ifrån början. Några vänner har vetat att vi försökt,mest mina men bara 2 nära vänner som vet att jag är gravid. Men familjen hade vi tänkt vänta med,de vet inte att vi försöker men har nog förstått de ändå. Berätta för min mamma i helgen att vi försökte men hon vet inte om att vi blivit gravida. Funderar på att ev berätta för mamma i helgen då hon snart fyller år. :) Men de vet inte min man. :p
När det gäller saker och ting vad man skall tänka på och äta och så så skall man ju inte dricka för mycket te och kaffe och sen vara noga med att kött och sånt är genomstekt. Det jag vet och minns just nu. :)