• frofro

BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)

Hej!
    Ser många BF-trådar där alla flyttar över på Facebook, men tänkte att här kan vi som väntar barn i mars/april och som gärna också vill prata i en gammal hederlig tråd här på FL kan samlas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 09:11
    Jag har även skapat en grupp för oss som väntar marsbebisar 2016 om någon vill gå med! Det fanns dock redan en grupp för aprilbebisar. :)
    www.familjeliv.se/forum/group/123779

• Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
  • safiia
    Nystjärna skrev 2015-08-02 09:16:43 följande:

Nu är det ingen tvekan längre :) Jag är så glad :) <3 Hoppas bara så att den lill* vill stanna hos oss :) <3

Grattis! :)
  • Nystjärna
    FLovesA skrev 2015-08-02 20:01:08 följande:

Grattis till ett starkt pluss. Härlig känsla.

Tack,helt underbar känsla :) <3
  • Nils-Eric
    Nystjärna skrev 2015-08-02 09:16:18 följande:
    Usch din stackare :( Det kanske det kan ha,kanske nerv eller någonting som kommer i kläm, ingen aning faktiskt vad de kan bero på. Ja du måste ju få sova, så tycker absolut att du gör klokast i att ring och rådfråga de iallafall :)
    Jag ska göra det om det inte blir bättre.
    Hoppas på att det inte kommer tillbaka ikväll! :)
  • tvillingen

Hej hej tänkte jag skulle gå med plussade i onsdags. Räknade på bf och de borde vara 4-5 april.

Har en tjej född januari 12 sen innan.

• pannkakan87
    Nils-Eric skrev 2015-08-01 23:24:03 följande:
    Och där var smärtan tillbaka. Så fort jag gick och la mig... Så sjukt jävla ont. Tårarna rinner.

Jag har inte känt något alls under dagen. Kan det ha något att göra med att jag ligger ner.

Som det ser ut nu får jag nog ringa och fråga på måndag. För nu får jag ingen sömn

Tack för råden
    Min kompis fick sådär i början av graviditeten.. runt v 5. Så hon ringde in och fick komma på ultraljud för att se så att graviditeten satt där den skulle och det gjorde den. Det var "bara" växtvärk som gjorde så ont på henne. Ligamenten som håller upp livmodern som dras ut så att säga. Men jag tycker att du borde ringa så du slipper vara orolig. Lycka till. Kram:)
  • sandraellinor

Hej alla :)

Plussade 25e och 26e juli. Bf 3 april verkar det som, svårt att räkna ut då jag inte har en aning om när ägglossning var. Har varierande i perioder.

Är iallafall 22 år och gravid med första barnet, overkligt, underbart och orosfyllt. Än så länge bara jag och min sambo som vet om det :)

Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)