God morgon på er :) Har inte varit inne och skrivit på ett par dagar,har nämligen börjat jobba igen efter semestern och denna veckan har jag många pass,jobbar i vården. Så när jag har kommit hem har jag varit helt slut. Men då lekt och gosat med dottern. :) Igår la jag mig innan 22 för orkade inte vara vaken mer. Hihi :) annars så är allt bra här. Har lite växtvärk ibland,de drar och lite värk i ryggen,ibland svag svag molnande värk i magen. Annars är de trötthet,illamående och man är mer kissignödig som är de stora sakerna. De senaste tycker jag illamående har varit värst på eftermiddagen och kvällen. Och för mig jag hade så med dottern med,värst på kvällen. Men idag känner jag smått nu på morgonen med. Bokade tid till MVC häromdagen. :) Blev så verkligt,till samma bm som jag hade med dottern. Skall bli kul att träffa henne. Den 20/8 skall jag dit :) Sen skall jag boka privat ul också då jag som omföderska inte får de på min MVC. Men vill göra ett pga tidigare missfall,så vill inte vänta till v 19-20,rul. Får se om man hinner ringa i veckan annars får jag ringa nästa vecka. :)
Jag lider verkligen med er som mår så illa. Jag mådde illa dagarna innan jag plussa till typ förlossningen med dottern. Kräktes lch tappa vikt. Varken postafen eller lergigan hjälpte. Så fick tillslut än annan som höll det under kontroll så jag slapp kräkas och illamåendet minskade lite. Hoppas de inte skall bli så illa för någon här. :)
Hoppas allt är bra med er alla och att ni får en trevlig dag :)